- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

از پرسنل فوریتهای پزشکی و اورژانس ۱۱۵ شهرستان عسلویه تقدیر شد

√ “عسلویه نیوز” در آئینی با حضور مسئولین از پرسنل فوریتهای پزشکی و اورژانس ۱۱۵ شهرستان عسلویه تقدیر شد.اورژانس [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه
در روز فوریتهای پزشکی و اورژانس ۱۱۵ علی رحمانی معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار، حسین رضوی بخشدار چاه مبارک و مهندس جاسم زارعی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه، از پایگاههای اورژانس شهری و جاده ای شهرستان بازدید و از پرسنل تجلیل و قدر دانی نمودند.
در این بازدید عملکرد و مسائل تک تک پایگاههای فوریتهای پزشکی و اورژانس ۱۱۵توسط پرسنل به سرپرستی شبکه ارائه داده شد.
🔹مهندس زارعی تصریح کرد با تلاش همکاران محترم در اورژانس ۱۱۵، از ابتدای سال تا تاریخ ۲۵ شهریورماه سالجاری ۲۲۳۹ تماس از مرکز پیام با اورژانس ۱۱۵ شهرستان صورت گرفته که ۴۳۱ مورد منجر به ماموریت و اعزام آمبولانس شده است. موارد بستری شده، ۳۳۱ نفر ۱۶۰ نفر در اثر تصادفات بوده که ۶۰ نفر آنان در محل حادثه درمان شده اند. ۲۵۷ نفر در اثر حوادث غیر ترافیکی: (قلبی عروقی:۱۲نفر، تنفسی: ۷ نفر، بیماریهای زنان:۴ نفر، مسمویت: ۲۹ نفر، گرمازدگی ۲ نفر، سقوط از ارتفاع: ۳۴ نفر، برق: ۱۱نفر و سایر حوادث: ۱۵۹ نفر، فوت قبل از رسیدن تکنیسین: ۹ نفر بوده است.

در خاتمه بازدید، سرپرست شبکه پرسنل زحمت کش و پر تلاش ۱۱۵ را به بردباری و صبوری توام با رعایت احترام و تکریم ارباب رجوع در همه زمینه ها دعوت نموده و نسبت به حضور بموقع در حداقل زمان ممکن در محل حادثه را مورد تاکید قرار دادند.

🌐 با عسلویه نیوز همراه باشید
https://t.me/assalouyehnews [2]