- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برپایی ۶۵ برنامه دفاع مقدس در مدارس شبانکاره

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره از برپایی ۶۵ برنامه دفاع مقدس در مدارس شهرها و روستاهای منطقه شبانکاره خبر داد. [1]


به گزارش “عسلویه نیوز” مرتضی دریائیان شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: آمادگی برای شروع سال تحصیلی جدید از دغدغه‌های اساسی آموزش و پرورش شبانکاره بوده و همزمان با اتمام امتحانات خرداد ماه شاهد تلاش در این راستا بوده‌ایم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره خاطر نشان کرد: فعالیت ستاد پروژه مهر شبانکاره از خرداد ماه سال جاری شروع شده و در شهریور ماه شاهد آمادگی کامل آموزش و پرورش منطقه شبانکاره و برطرف شدن نیازهای مدارس و واحد‌های آموزشی موجود در سطح منطقه بوده‌ایم.

دریائیان بیان کرد: برگزاری جلسات متعدد و بهره‌مندی از نظرات و راهکارهای اعضای شورای آموزش و پرورش و اعضای ستاد پروژه مهر از مسائل و فاکتورهای مهمی است که سبب موفقیت این اداره در عمل به فعالیت‌های مربوط به ستاد پروژه مهر در شبانکاره شده است.

وی اضافه کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و جان‌فشانی‌های ایشان برای دفاع از میهن اسلامی از وظایفی است که همه مسئولان و آحاد جامعه بر عهده دارند و آموزش و پرورش شبانکاره در سال جاری با رویکرد جدید در این زمینه اقداماتی انجام می‌دهد.

این مسئول از برپایی ۶۵ برنامه دفاع مقدس در مدارس شبانکاره خبر داد و بیان کرد: شهدا، جانبازان، اسرا و رزمندگان همگی افرادی هستند که در میان ما زندگی می‌کنند و بسیاری از ایشان برای ما قابل شناخت نیستند و وظیفه‌ داریم این قهرمانان و اسطوره‌های واقعی را به آحاد جامعه معرفی کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره عنوان کرد: همکاری مدیران و مسئولان اجرایی از مسائل مهمی است که در حل نیازهای آموزش و پرورش اثرگذار است و با حمایت‌های بخشدار و امام جمعه شبانکاره هماهنگی خوبی بین آموزش و پرورش و ادارات و دستگاه‌های اجرایی شبانکاره ایجاد شده است.

دریائیان اذعان کرد: بهداشت از نیازهای مهم مدارس و واحدهای آموزشی و می‌طلبد مجموعه بهداشت و درمان و مراکز بهداشتی همکاری و هماهنگی مطلوبی برای توسعه بهداشت در واحدهای آموزشی داشته باشند.

وی ادامه داد: اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش از مسائل مهمی است که مدنظر مسئولان شبانکاره بوده و با برگزاری جلسات متعدد شاهد آمادگی کامل آموزش و پرورش این منطقه برای اجرای طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بوده‌ایم.