اجرای تعمیرات دوره‌ای سکوهای دریایی پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 21 سپتامبر 2013 | ساعت 11:43 | کد خبر: 28422 | sv105 | چاپ این مطلب

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس از اجرای تعمیرات دوره‌ای سکوهای دریایی پارس جنوبی خبر داد.پارس جنوبی1

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس در ادامه برنامه پایش و پیگیری وضعیت سکوهای دریایی پارس جنوبی و دیدار صمیمی با همکاران از سکوهای فازهای یک و هشت این میدان مشترک در آب‌های خلیج فارس بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، در این برنامه بازدید روند اجرای فعالیت‌های تعمیراتی دوره‌ای سکوهای SPQ1 و SPD9 که توسط متخصصان شرکت نفت و گاز پارس و شرکت‌های همکار پارس جنوبی در حال اجراست مورد بررسی‌های فنی و تکنیکی قرار گرفت.

پیگیری زمان‌بندی دقیق اجرای تعمیرات برنامه‌ریزی شده در راستای تداوم برنامه تولید پایدار گاز از سکوهای موجود فراساحلی این میدان مشترک از اهداف این بازدید بود.

در این برنامه که با حضور مدیران تولید و عملیات همراه بود، مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس میلاد امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع) را به تمامی کارکنان و کارشناسان مستقر در بخش دریا تبریک گفت و طی نشستی صمیمی به بررسی مسایل و مشکلات کارکنان رسمی و پیمانکاران پرداخت.

در حال حاضر شرکت نفت و گاز پارس با تعمیرات اساسی سکوها، آمادگی تولید حداکثری و ایمن گاز را داراست و آنچه به عنوان کاهش تولید تکلیفی در ماه جاری در برنامه قرار گرفته است صرفا به دلیل عدم امکان دریافت گاز در حوزه پایین دستی است که اکنون پالایشگاه‌ها به دلیل ورود به فصل تعمیرات خود را برای عرضه مطمئن گاز در زمستان آماده می‌کنند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ