رویانیان: خطاکار باید شناسایی شود
تاريخ ارسال خبر : 21 سپتامبر 2013 | ساعت 13:16 | کد خبر: 28446 | sv157 | چاپ این مطلب

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یا حق باشگاه را می‌گیرم و یا تا پای کنار رفتن از پرسپولیس می‌ایستم.رویانیان
محمد رویانیان اظهار داشت: متأسفانه اتفاقات عجیب و تلخی در فوتبالی که می‌توانست زیبا بشود افتاد.

به گزارش فارس ، وی افزود: من همین الان اعلام می‌کنم که باید با این بی‌عدالتی برخورد شود حتی تا پای کنار رفتن از پرسپولیس هم جلو می‌روم، حقانیت پرسپولیس و عدالت به صورت جدی باید رعایت شود در غیر این صورت من کنار می‌روم.

رویانیان ادامه داد: با هیچ کس تعارف ندارم، با کسی که خطا کرده و این جریان را به وجود آورده باید به شدت برخورد شود و عاملان شناسایی شوند. در این بین دو راه پیش رو دارم یا حق را می‌گیرم یا می‌روم تا آخرش هم هستم، خیالتان راحت باشد، حرف من نه جنبه تهدیدی دارد و نه اینکه بخواهم خودم را نشان دهم اما این کار را می‌کنم.

مدیرعامل قرمزپوشان خطاب به سپاهانی نیز گفت: ۳ امتیاز مبارک اصفهانی‌ها اما از آنها می‌خواهم مسئله‌ای که به آنها ربطی ندارد در آن دخالت نکنند. برد سپاهان نوش جانش ما با برد این تیم مشکلی نداریم اما برای داوری متأسفیم که همیشه و در اکثر بازی‌ها به دنبال ضربه زدن به تیم پرسپولیس بوده تا ما را ناکام کند. من هم یا این موضوع را با توجه به مسئولیتی که دارم ثابت می‌کنم یا می‌روم.

مدیرعامل قرمزپوشان تأکید کرد: پس از صحبت‌های ما دیده شده که مسئولان سپاهان از قهرمانی دفاع کردند که بهتر است این کار را نکنند چون کار از اینی که هست خرابتر می‌شود،راستش را بخواهید با این حمایت‌ها کمی ما به برخی مسائل مشکوک شدیم که همه چیز را در نامه‌ای از فدراسیون فوتبال خواستار بررسی هستیم، یا حقمان را می‌گیریم یا اینکه تصمیم دیگری خواهیم گرفت چون باید جواب ۳۵ میلیون هوادار را بدهیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ