واگذاری زمین به متقاضیان مسکن در ۵ روستای شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 21 سپتامبر 2015 | ساعت 17:01 | کد خبر: 33983 | sv171 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از واگذاری زمین به متقاضیان مسکن در پنج روستای شهرستان عسلویه خبر داد.نادری

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری در نشست مسئولان عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت و اقتصاد در سطح کشور است و توجه به این شهرستان امری لازم و ضروری است.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات‌رسانی به مردم در این منطقه مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم با تلاش مضاعف به اهداف مورد نظر برسیم.

فرماندار عسلویه با تاکید بر لزوم گسترش فضاهای علمی و آموزشی در عسلویه خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در زمینه آموزش می‌تواند باعث سرعت بخشیدن به حرکت رو به جلوی آموزش شود و راهگشای برون رفت از شرایط فعلی باشد.

نادری با تاکید بر لزوم اجرای دقیق قانون و مقررات در ادارات و نهادها تصریح کرد: اقداماتی که ادارات در زمینه نظم و انضباط کاری و همچنین شفاف سازی در خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌دهند می‌تواند راهگشای صیانت از حقوق شهروندان باشد، که در درجه اول همراه با تعییر نگرش در مدیران شروع می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن زمینه‌های جذب و به‌کارگیری نیروهای بومی شهرستان تاکید کرد: همکاری شرکت‌های منطقه باید نسبت به گذشته بیشتر شود و روند به‌کارگیری نیروهای بومی جویای کار سرعت بیشتری به خود بگیرد.

فرماندار شهرستان عسلویه با اشاره به واگذاری زمین به متقاضیان مسکن تصریح کرد: لازم است بنیاد مسکن شرایط واگذاری زمین به متقاضیان برای ساخت مسکن در ۵ روستای شهرستان فراهم کند و کارهای مربوط به آن سرعت بیشتری به خود گیرد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ