برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 21 سپتامبر 2012 | ساعت 18:47 | کد خبر: 19527 | sv218 | چاپ این مطلب

 مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح امروز ۳۱ شهریور ماه همزمان با سی و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس در بخش ویژه عسلویه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” در این مراسم که در کنار آب های نیلگون خلیج فارس برگزار شد، امام جمعه عسلویه، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، فرماندار شهرستان کنگان، بخشدار و مقامات بخش ویژه عسلویه و مدیران و کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس، شرکت های مستقر در منطقه و حراست ارشد منطقه ویژه پارس حضور داشتند.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای دوران جنگ تحمیلی، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس نماد خودباوری، عزت نفس و توکل بر خداوند و آیینه تمام نمای ارزش ها و پایداری ملت سربلند ایران اسلامی در طول تاریخ این مرز و بوم است.

وی افزود: در بزرگداشت هفته دفاع مقدس اقتدار، عزت و بزرگی نظام جمهوری اسلامی به رخ همه دشمنان که همواره وجود دارند کشیده می شود؛ اقتدار امروز نظام و ملت ایران برگرفته از روح بلند و مطهر شهدا و امام شهدا و وجود پر برکت مقام معظم رهبری است.

امام جمعه عسلویه نیز در این مراسم، دفاع مقدس را از بزرگترین نعمت های الهی برای نظام جمهوری اسلامی بر شمرد و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی آبدیده شد و امروز ماندگاری و صلابت این نظام مدیون جانفشانی و از خودگذشتگی تمامی شهیدان عزیز است.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی نژاد با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد شهدای دفاع مقدس یادآور شد: شهدا با حیا رفتند جنگیدند و نه با ریا؛ آنان برای کسب جایگاه رفیع معنوی و الهی جان خود را فدای اسلام و ملت عزیز ایران اسلامی کردند.

فرماندار کنگان نیز در این مراسم با بیان اینکه دفاع مقدس از مهم‌ترین مقاطع تاریخ ایران اسلامی است، افزود: این دوران هشت ساله پایداری و مقاومت ملت رشید و سرفراز این مرز و بوم را به جهانیان و بدخواهان این نظام ثابت کرد.

تیمور یزدان‌شناس افزود: امروز حافظان و مرزبانان خلیج همیشه فارس با تزیینی و الگوپذیری از منش و سلوک معنوی شهدای گرانقدر آماده هرگونه دفاع از ایران عزیز می باشند.

در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان کنگان در عسلویه، علاوه بر رژه نیروهای مسلح، برخی از تجهیزات نظامی نیروهای مسلح به نمایش در آمد.

حوزه مقاومت بسیج منطقه ویژه پارس و پایگاه های مقاومت بسیج شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی همچون سال های گذشته در مراسم رژه نیروهای مسلح در عسلویه حضور و مشارکت فعال داشتند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ