برپایی «ایستگاه صلواتی دفاع مقدس» در مراسم رژه نیروهای مسلح عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 21 سپتامبر 2012 | ساعت 18:53 | کد خبر: 19529 | sv186 | چاپ این مطلب

 ایستگاه صلواتی دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح عسلویه، به همت روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، رییس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای آن دوران یادآور شد: هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری ها و جانفشانی های تاریخی بهترین فرزندان ایران اسلامی است که با نثار جان خود اسلام، قرآن و احکام را زنده نگه داشتند.

حسین قربانی با اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی در دوران هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: در هشت سال جنگ تحمیلی از رزمندگان در ایستگاه های صلواتی با خوراکی و امکاناتی مانند بهداری، آرایشگاه و خیاطی پذیرایی می شد.

وی تصریح کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی به مناسبت های مختلف در کشور، یادآور آن روزهای حماسه ساز است که رزمندگان اسلام با رشادت و ایثار خود، دوران دفاع مقدس را تاریخی ترین دوران انقلاب اسلامی کردند.

مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح امروز ۳۱ شهریور ماه همزمان با سی و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس در بخش ویژه عسلویه برگزار شد.

در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان کنگان در عسلویه، علاوه بر رژه نیروهای مسلح، برخی از تجهیزات نظامی نیروهای مسلح به نمایش در آمد.

حوزه مقاومت بسیج منطقه ویژه پارس و پایگاه های مقاومت بسیج شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی همچون سال های گذشته در مراسم رژه نیروهای مسلح در عسلویه حضور و مشارکت فعال داشتند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ