دفاع مقدس به پالایشگاه انسان‌سازی تبدیل شد
تاريخ ارسال خبر : 21 سپتامبر 2012 | ساعت 19:25 | کد خبر: 19540 | sv180 | چاپ این مطلب

امام جمعه عسلویه گفت: دفاع مقدس به پالایشگاه انسان‌سازی تبدیل شد و انسان‌های مهذب از دل جبهه‌ها بیرون آمدند.

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از ویژگی‌های مهم مؤمنان و مسلمانان واقعی است و همواره باید تقوا را رعایت کنیم.

وی افزود: اگر می‌خواهیم در دنیا و آخرت رستگار و سربلند باشیم باید از دروغ و ریا و غیبت و سایر گناهان کبیره دوری کنیم و پرهیزگار باشیم.

امام جمعه عسلویه در ادامه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: هدف دشمن از آغاز جنگ تحمیلی، نابودی انقلاب اسلامی بود که البته خوشبختانه توانایی این کار را پیدا نکردند و تیر دشمن به سنگ خورد.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در واقع به پالایشگاه انسان‌سازی تبدیل شد و انسان‌های مهذب از دل جبهه‌ها بیرون آمدند.

وی اضافه کرد: امروز شاهدیم که اکثر خادمان کاردان و دلسوز این ملت، همان انسان‌های وارسته دوران جبهه و جنگ هستند و این بسیار مهم است.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: رزمندگان اسلام علیرغم اینکه کشورهای شرق و غرب از دادن سلاح و حتی نیروی انسانی به عراق دریغ نمی‌کردند، مردانه ایستادند و بر دشمن فایق آمدند.

هاشمی‌نژاد گفت: به قول حضرت امام خمینی (ره) ما در جنگ تحمیلی ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکستیم و باید به صبر و استقامت رزمندگان و خانواده آنها افتخار کرد.

وی با اشاره به دهه کرامت نیز اظهار داشت: دهه کرامت باید مراسمات ویژه این ایام با کیفیت مطلوبی برگزار شود و نباید کوتاهی کنیم.

امام جمعه عسلویه همچنین با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) افزود: هراس از اسلام‌گرایی و خیزش‌های اخیر از مهم‌ترین عوامل این اهانت‌ها بوده و دشمنان می‌ترسند که کشورهای غربی نیز مسلمانان را الگوی خود قرار دهند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ