دیدار فرماندار بوشهر با خانواده چهار قلوها
تاريخ ارسال خبر : 22 سپتامبر 2013 | ساعت 12:23 | کد خبر: 28476 | sv194 | چاپ این مطلب

فرماندار بوشهر گفت: تمامی هزینه‌های بهداشتی، درمانی چهار قلوها را تامین می‌کنیم.

وقتی با خبر شدیم خانواده‌ای با حقوق ناچیز کارگری در سرتل صاحب چهار قلو شده‌اند، برای‌مان جالب بود تا به خانه این کوچولوهای دوست داشتنی سری بزنیم و از وضعیت زندگی این زوج جوان آگاه شویم.

۲۸ شهریور ماه ۹۲ ساعت ۱۸ خانه ایرج راد آبگون میزبان ما از خبرگزاری فارس بود تا ساعتی در کنار چهار قلو ها به صحبت کردن مشغول شویم. آن روز طی گزارشی از بیکاری پدر فرزندان، مشکل مالی، گله‌مندی آنها از مسئولین و مریضی دریا کوچولو نوشتیم تا شاید مرهمی باشیم بر مشکلات‌شان با کمک مسئولین و مردم.

اندکی صبر سحر نزدیک است

امروز یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۲ ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه سه روز بعد از کار کردن گزارش وضعیت زندگی چهار قلوهای تازه به دنیا آمده، خبرهای خوشی به گوشمان رسید.

فرماندار بوشهر با همراهی معاون خود و ۴ تن از مدیران دستگاه های دولتی اعم از کمیته امداد امام، بهزیستی، بهداشت و درمان شهرستان بوشهر و هلال احمر برای دیدار با خانواده آبگون راهی منزل وی شدند.

سفر با کارکنان فرمانداری و شخص ایشان در نوع خود جالب بود، چرا که قرار بود از دستان مردی مهربان که سمت فرمانداری بوشهر را بر عهده دارد اندکی خوشبختی و لبخند وارد خانه دریای بیمار شود.

خانواده آبگون از فرماندار و مدیران دستگاه های دیگر به گرمی استقبال کرده و در جمعی صمیمی آنها را در خانه اجاره ای خود پذیرا شدند.

فرماندار بوشهر با لبخندی همیشگی آرزوی تندرستی و سلامتی برای کودکانشان کرده و گفت: با دستگاه‌های  دولتی صحبت کرده و انشاالله با کمک یکدیگر را چاره ای را برایشان خواهیم یافت.

وی گفت: تمامی هزینه‌های بهداشتی و درمانی چهار قلوها توسط دکتر معینی مسئول بهداشت و درمان استان و ویزیت این چهار کوچولو را تقبل کرده و تمامی هزینه ها و ویزیت‌ها در خارج از نوبت و رایگان خواهد بود.

غلام‌حسین خسروی با بیان اینکه هر جا نیاز به تغذیه بچه‌ها باشد دستگا ها از کمک دریغ نخواهند کرد گفت: با کمک سازمان بهزیستی مستمری برای بچه ها تامین شده و ماهیانه مبلغی در حدود ۲۱۶ هزار تومان به حساب آن‌ها ریخته خواهد شد.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه در این مدت تمام هزینه‌های چهار قلوها را متقبل خواهد شد گفت: علی‌الحساب مقداری از هزینه‌های کوچولوها را تامین کرده تا مشکلی برای این چند مدت نداشته باشند.

وی با درخواست مادر خانواده در خصوص جذب پرستار برای کودکان موافقت کرده و از بهزیستی خواست با هزینه فرمانداری پرستار نیمه‌وقت برای نگه‌داری چهار قلوها در اختیار خانواده آبگون به‌گذارد.

غلام‌حسین خسروی با بیان اینکه بهزیستی هلال احمر و کمیته امداد از هیچ کمک مالی دریغ نخواهند کرد با همکاری کمیته امداد وام اشتغال‌زایی ۱۵ میلیون تومانی در اختیار پدر خانواده قرار گیرد تا بتواند با سر کاررفتن در کنار کار درآمدی که دارد خرج خانواده اش را بپردازد.

فرماندار بوشهر از هلال احمر خواست تا از کمک های موردی خود دریغ نکرده و از لحاظ دارویی و مالی خانواده آبگون را حمایت کنند.

وی در خصوص درمان دریا دختر سوم خانواده که نارسایی قلبی دارد از دکتر معینی خواست تا هزینه‌های درمان وی در استان رایگان و خارج از از استان با تقبل نصف هزینه پرداخت شود.

در پایان فرماندار کوچولوهای دوست داشتنی خانواده آبگون را یکی یکی در آغوش گرفته و هدایای نقدی خود را تقدیم به چهار  قلوها کرد. 

هم نشینی در کنار غلام‌حسین خسروی فرماندار بوشهر مردی از جنس دریا با قلبی مهربان خالی از لطف نبود.

به‌راستی که چقدر آدمی خوشحال می شود وقتی مسئولی به وعده‌هایش عمل می‌کند


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ