ارتقا بیدخون و چاه مبارک به شهر/اسلکه عسلویه لایروبی شود
تاريخ ارسال خبر : 22 سپتامبر 2015 | ساعت 8:14 | کد خبر: 33937 | sv300 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” شیخ موسی در صحن علنی مجلس نسبت به ارتقا بیدخون و چاه مبارک به شهر و لایروبی اسلکه عسلویه تذکر شفاهی داد.شیخ موسی در مجلس

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام موسی احمدی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۳۰ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی گفت: بیش از ۷ ماه از خرید گوجه فرنگی‌های کشاورزان منطقه دیّر و کنگان می گذرد اما علی رغم دستور رئیس مجلس تا کنون بهای گوجه ها پرداخت نشده و هنوز کشاورزان بلاتکلیف هستند که هر چه سریعتر باید مشکلات آنها تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم دیر، کنگان ، جم وعسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از ۳ ماه از آتش سوزی اسکله دیّر و کنگان می گذرد اما تا کنون مالکان اسکله ها حیران و سرگردانند و خسارت آنها پرداخت نشده است لذا از وزیر جهاد کشاورزی و تعاونی و کار درخواست دارم به این موضوع رسیدگی کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه جاده ریز به دژگاه دردستورکار قرار گیرد گفت: همچنین تسریع در تکمیل پروژه های حوزه انتخابیه ام که به دلایل نامعلوم با کندی پیش می رود از جمله بیمارستان دیّر باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

خبرگزاری ایسنا نیز نوشت: نماینده جنوب استان بوشهر از عدم پرداخت هزینه خرید گوجه خریداری شده از کشاورزان این منطقه علی رغم گذشت ۷ ماه انتقاد کرد.

دکتر موسی احمدی در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس خاطر نشان کرد: عدم پرداخت قیمت گوجه مشکلاتی را برای کشاورزان به وجود آورده ضمن این که بیمه خسارات مربوط به محصول گوجه از سال گذشته هنوز پرداخت نشده و امسال هم بارش تگرگ خساراتی را به کشاورزان وارد کرد.

این نماینده مجلس همچنین گفت: بیش از سه ماه است که از آتش سوزی اسکله دیر می‌گذرد و ۲۰ فروند لنج در این حادثه سوخته شده اما تکلیف حادثه دیدگان هنوز مشخص نشده است.

حجت الاسلام موسی احمدی همچنین خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی منطقه از قبیل بیمارستان دیر و کنگان، لایروبی اسکله عسلویه، اجرایی شدن جاده عسلویه به بوشهر و کنگان و جاده ریز به دژگاه، راه اندازی گمرک و جذب ۵۰ درصدی مردم منطقه در پروژه‌های مربوطه وارتقاء تقسیم بندی کشوری در برخی روستاها به شهر از جمله روستای بهارستان، بیدخون و چاه مبارک و ارتقا سیراف به بخش شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ