اقتدار نیروهای مسلح با رژه هفته دفاع مقدس نمایش داده شد
تاريخ ارسال خبر : 22 سپتامبر 2015 | ساعت 9:05 | کد خبر: 33944 | sv280 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” در اولین روز از هفته دفاع مقدس اقتدار نیروهای مسلح با رژه هفته دفاع مقدس نمایش داده شد.رژه

به گزارش خبرنگار بسیجی “عسلویه نیوز” ساعتی پیش و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستانی مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان عسلویه در مرکز شهرستان برگزار شد و نیروهای مستقر، ادوات نظامی و اداری از جلوی جایگاه به رژه پرداختند.

عبدالله نادری فرماندار شهرستان عسلویه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان به این رژه ختم نمی‌شود و ارگان‌های نظامی، ادارات و نهادهای بسیجی و فرهنگی شهرستان برنامه‌های متنوعی در این هفته برگزار خواهند کرد که تنها ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیش از یک‌صد برنامه برای این ایام در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: در این ایام نیروهای مسلح اعم از نیروهای سپاه، ارتش و انتظامی با برنامه های خود یاد و خاطره جهاد بزرگ انقلاب اسلامی را زنده نگه داشتند و بار دیگر ثابت نمودند که از انقلاب و کیان اسلامی حفاظت می کنند.

وی از مسئولان خواست با حضور در برنامه های پیش بینی شده رسالت خود را نسبت به شهداء ادا کنند.

در اولین روز از هفته دفاع مقدس هم اکنون منطقه چهارم دریایی سپاه عسلویه، نیروی انتظامی، نیروهای بسیج شرکت های پتروشیمی، کارکنان بسیجی منطقه ویژه پارس جنوبی و یگان های موتوری و خودرویی با تمام تجیزات نظامی خود رژه رفته و با امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می کنند.انتهای پیام/م.ج

تصاویر مربوط به رژه به زودی منتشر می شود


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ