- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کشف ۵۶۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در پارس جنوبی

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف ۵۶۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در پارس جنوبی طی یکسال اخیر خبر داد.

خدابخش نیکنام امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش مردم از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی است و برای این مهم از تمام ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: همکاری مردم با نیروی انتظامی در بهبود وضعیت امنیتی بسیار تاثیرگذار است که در منطقه پارس جنوبی شاهد همکاری خوب مردم هستیم.

فرمانده انتظامی منطقه ویژه پارس جنوبی از کشف بیش از ۴۴ میلیارد ریال کالای قاچاق طی یک سال گذشته در سطح منطقه خبر داد و خاطر نشان کرد: پلیس در این راستا ۱۳۱ دستگاه خودرو حامل انواع کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کرده است.

نیکنام به عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر این منطقه اشاره کرد و یادآور شد: مأموران مبارزه با مواد مخدر منطقه ویژه پارس جنوبی در راستای مبارزه با این ماده افیونی طی عملیات‌های مختلف شبانه‌روزی موفق به کشف بیش از ۵۶۷ کیلوگرم انواع موادمخدر شدند که در این راستا ۴۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت شناسایی و توقیف شده‌اند.

وی افزود: تعداد افراد دستگیر شده توسط پلیس آگاهی این منطقه در زمینه وقوع سرقت نیز ۱۰۸ نفر بوده است و بر اساس آمار موجود، مأموران آگاهی طی عملیات‌های انتظامی ۱۴۰ مورد سرقت را کشف کرده‌اند.

نیکنام مبارزه با محصولات ضدفرهنگی را در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم و لازم دانست و گفت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پارس جنوبی طی یک سال گذشته بیش از ۲ هزار رسیور و تجهیزات ماهواره‌ای، ۵ هزار محصولات ضدفرهنگی، مشروبات الکلی و سلاح غیرمجاز کشف و ضبط کرده است.

فرمانده انتظامی پارس جنوبی همچنین از شناسایی و توقیف ۲ هزار و ۷۷۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در طرح انضباط اجتماعی خبر داد و بیان داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت امنیتی منطقه بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.