راه‌اندازی هتل ساحل در بندر کنگان
تاريخ ارسال خبر : 23 سپتامبر 2013 | ساعت 13:30 | کد خبر: 28512 | sv96 | چاپ این مطلب

شهردار بندر کنگان از راه‌اندازی هتل ساحل در بندر کنگان خبر داد.
به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله حسینی‌کنگانی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرهای مهم و تأثیرگذار در سطح استان و کشور است و تلاش برای رشد و توسعه این بندر امری مهم است.

وی با اشاره به اعتماد مجدد شورای شهر برای مدیریت شهرداری کنگان افزود: رای هر ۹ نفر اعضای شورا و اعتماد و حمایت کامل اعضای شورا به حقیر مسئولیت را مضاعف‌ کرده و بار مسئولیت و تعهدم به مردم و وکلای آنها در شورای اسلامی بیشتر شده است.

شهردار بندر کنگان تصریح کرد: با توکل به خدا، حمایت و همراهی شورای اسلامی شهر، مسئولین، مردم و مجموعه همکاران پرتلاشم در شهرداری از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به همشهریان عزیز و همیشه همراه بهره خواهیم برد.

حسینی‌کنگانی به بخشی از خدمات صورت گرفته در ۶ سال گذشته نیز اشاره و توجه به برنامه‌های فرهنگی و دینی و مشارکت در مراسم دینی و مذهبی و ملی و اجرای چندین خیابان را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

وی بیان داشت: اجرای چند پارک بزرگ تفریحی از جمله پارک ساحلی امام رضا (ع)، پارک ساحلی کوزه‌گری، پارک بزرگ خلیج فارس و همچنین ساحل سازی و اجرای دیوارهای حفاظتی و زیرسازی و آسفالت معابر نیز از دیگر اقدامات مهم این شهرداری است.

شهردار بندر کنگان از راه‌اندازی هتل ساحل در بندر کنگان خبر داد و اذعان داشت: اجرای چند صدهزار متر مربع سنگفرش پیاده‌روها، احداث و راه‌اندازی هتل ساحل شهرداری و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و  توسعه فضای سبز شهری نیز از دیگر اقدامات اخیر این شهرداری است.

حسینی‌کنگانی متذکر شد: توجه جدی به مبلمان شهری، اهدای زمین به مراکز دینی، آموزشی ، ورزشی، آغاز فاز اول بلوار بزرگ امام حسین(ع)، ارتقای درجه شهرداری، تجهیز پارک‌ها و احیای بوستان‌های محلات، نصب ست‌های ورزشی در اکثر پارک‌ها و افزایش خدمات و امکانات در حوزه خدمات شهری نیز از خدمات قابل توجه این مدیریت است.

وی اضافه کرد: اجرای پل‌های ماشین‌رو، هدایت آب‌های سطحی، اصلاح تقاطع‌های هندسی، نصب پل عابر پیاده و دروازه قرآن، احداث چمن مصنوعی و … نیز از مهم‌ترین اقدامات شهرداری کنگان است.

شهردار بندر کنگان در ارتباط با برنامه‌های آینده شهرداری نیز گفت: برنامه‌های مدون و کارشناسی شده‌ای پیش‌بینی شده که پس از نهایی شدن اعلام خواهد شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ