احداث خانه پدر شهید توسط بسیج سازندگی سپاه عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 23 سپتامبر 2013 | ساعت 13:38 | کد خبر: 28514 | sv108 | چاپ این مطلب

به همت بسیج سازندگی سپاه عسلویه خانه پدر شهید زارعی در هفته دفاع مقدس افتتاح شد.خلیل رفعتی

به گزارش “عسلویه نیوز” فرمانده سپاه عسلویه عصر امروز در این آیین اظهار داشت: پیروی و لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری در کمک‌رسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و دور افتاده از اهداف بسیج سازندگی سپاه عسلویه است.

خلیل رفعتی افزود: دلاوری‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس بیانگر ولایت‌مداری این عزیزان است که ما باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم.

وی اضافه کرد: منزل پدر این شهید بزرگوار در فروردین ماه ۱۳۹۲ توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه عسلویه و با همکاری مدیرعامل و پایگاه پتروشیمی پارس کار خود را آغاز کرد.

رفعتی عنوان کرد: این بنا به زمینی به مساحت ۸۰ متر مربع در قالب یک اتاق خواب و یک اتاق پذیرایی و سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه احداث شده که این کار کوچکی برای این خانواده شهید است.

فرمانده سپاه عسلویه ابراز داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای رشد و پیشرفت نظام اسلامی همت داشته‌اند و به فضل خدا به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده‌اند.

رفعتی یادآور شد: امروز دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات و جدا کردن نسل جوان از فرهنگ بسیجی هستند که باید در برابر تهدیدات نرم دشمنان ایستادگی کنیم.

وی اضافه کرد: حرکت در مسیر ولایت فقیه رمز موفقیت و عزتمندی ایران اسلامی است و همه باید با وحدت و همدلی در این مسیر گام برداریم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ