امسال ۳ پالایشگاه جدید در پارس جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد
تاريخ ارسال خبر : 23 سپتامبر 2015 | ساعت 10:08 | کد خبر: 33985 | sv164 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: امسال ۳ پالایشگاه جدید در پارس جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.حسنی

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی مجتمع گاز، مسعود حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان ایران اسلامی با شجاعت و ایثار و فداکاری در برابر دشمنان ایستادند و این ایستادگی و مقاومت امروز موجب اقتدار و عزتمندی نظام شده است.

وی افزود: گسترش فرهنگ دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه مورد توجه و تاکید قرار گیرد و در این مسیر نباید کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی به جایگاه ارزشمند پارس جنوبی در صنعت نفت و گاز اشاره کرد و یادآور شد: مجمتع گاز پارس جنوبی هم‌اکنون ۶ پالایشگاه در حال بهره‌‌برداری دارد و تا پایان امسال این عدد به ۹ پالایشگاه و تا پایان سال ۱۳۹۶ به ۱۴ پالایشگاه افزایش خواهد یافت.

حسنی تصریح کرد: چشم‌انداز ۱۴۰۴ شرکت مجمتع گاز پارس جنوبی، سرآمد در عملیات و رقابت‌پذیر در تراز جهانی است و در حال حاضر میزان تولید گاز این مجمتع ۵۴ درصد میزان تولید گاز کل کشور است.

وی از افزایش چشمگیر تولید گاز در پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در انتهای سال ۱۳۹۶ و با پایان توسعه پالایشگاه‌ها، میزان گاز مجتمع گازی به ۷۵ درصد گاز کشور افزایش خواهد یافت.

حسنی با بیان اینکه توانمندسازی شرکای تجاری در برنامه‌ریزی استراتژیک مجتمع مورد تاکید قرار گرفته است، اظهار داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان پارک‌های علم و فناوری، باید ضمن تلاش مستمر، به خودباوری در زمینه‌های مورد فعالیت‌ برسند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ