زنگ مدارس در آغاز سال تحصیلی نواخته شد
تاريخ ارسال خبر : 23 سپتامبر 2015 | ساعت 10:38 | کد خبر: 34000 | sv96 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” با حضور مسئولین در کنار دانش آموزان زنگ مدارس در آغاز سال تحصیلی نواخته شد.زنگ مدرسه

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” عبدالله نادری در آیین  شروع سال تحصیلی جدید با مهم دانستن جایگاه نظام آموزشی در توسعه شهرستان تاکید کرد: نگاه صرفا ابزاری به آموزش داشتن  پاسخ گوی توسعه آموزشی نخواهد بود، و باید نگرشها را عوض کرد.

وی به رتبه اول شهرستان در خصوص هوشمند سازی مدارس در استان اشاره کرد و اظهارداشت: رفع کمبودها و نواقص در جای خود لازم است،اما این که تنها دنبال تامین لوازم و تجهیزات باشیم، باعث غفلت و فاصله گرفتن از وضعیت مطلوب می شود.

نادری به مشارکت فراگیر همه گروهای در گیر در آموزش اشاره کرد وتصریح کرد: انجمن اولیا و مربیان به عنوان حلقه ارتباط بین مردم و مدرسه می تواند رویکرد متفاوتی در سال جدید به خود بگیرد، وبازوی توانمندی در جهت رشد مطلوب تر آموزش در شهرستان باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان افزود: ارتباط بین دانشگاهای شهرستان و آموزش پرورش باید شکل عینی تری به خود بگیر و از ظرفیت خوب دانشگاهای شهرستان در جهت ارتقای وضعیت فعلی استفاده کرد.

فرماندارشهرستان به نقش مهم برنامه ریزی در حوزه آموزش اشاره کرد و افزود: استفاده از ظرفیت طراحان خوب آموزشی با نگاه خاص محلی در کوتاه مدت و بلند مدت در بهبود شرایط موجود موثر خواهد بود.انتهای پیام/ع.ک


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ