استقرار یگان حفاظت و پیشگیری از صید غیر مجاز در شهرستان
تاريخ ارسال خبر : 23 سپتامبر 2015 | ساعت 14:55 | کد خبر: 34003 | sv89 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندارعسلویه از استقرار یگان حفاظت و پیشگیری از صید غیر مجاز در شهرستان خبر داد.صیادان

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری در نشست با نمایندگان و مسئولان صید و صیادی استان و شهرستان  به انجام طرح مطالعاتی دقیق جامع در حوزه آبزیان دریایی اشاره کرد و گفت: بدون داشتن طرح و برنامه نمی توان به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد  و حل مشکل صورت نمی گیرد.

نادری افزود: تا کنون  طرح مطالعاتی مدونی در حوزه آبزیان، زیست گاهای آنان  و مسائل و مشکلات مربوط به  این حوزه  صورت نگرفته است، و توجه به انجام چنین کاری بیش از پیش احساس می شود.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه اولین مرحله برای پی بردن به کمبودها، شناخت وضعیت موجوداست بیان داشت: برای رسیدن به چنین هدفی،  تدوین طرح مطالعاتی در کل استان با تکیه بر شرایط زیست محیطی آن منطقه مورد نیاز است.

نماینده عالی دولت در شهرستان به ارتباط عمیق مردم با دریا اشاره کرد، و گفت: تخریب زیستگاه ماهیان، ورود غیر قانونی صیادان خارج از استان و  برداشت های غیر اصولی که صورت می گیرد باعث شده ماهیگیران برای تامین صید خود به نقاط  دورتری بروند، که این به نوبه خود خطرات و آسیب های فراونی در همه زمینه ها به دنبال خواهد داشت.

وی به انجام اقدامات کوتاه مدت در حمایت ازصیادان شهرستان اشاره کرد و گفت: استقرار یگان حفاظت و پیشگیری از صید غیر مجاز از جمله اقداماتی است که می توان برای حل پاره ای از مشکلات ماهیگیران  به آنها  توجه کرد. 


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ