نقش مجتمع گازی پارس جنوبی در مدرسه‌سازی بی‌نظیر است
تاريخ ارسال خبر : 24 سپتامبر 2014 | ساعت 8:03 | کد خبر: 32122 | sv184 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس آموزش و پرورش شهرستان عسلویه گفت: نقش مجتمع گازی پارس جنوبی در مدرسه‌سازی بی‌نظیر است.مدرسه2

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی مجتمع گازی پارس جنوبی، عبدالمهدی شریف‌نژاد اظهار داشت: همزمانی هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی امر مهم و مبارکی است و باید در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در مدارس اهتمام ورزیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با اشاره به اردوی جهادی طرح هجرت سه در عسلویه افزود: ما سال‌ها به دنبال کمک گرفتن از صنعت نفت و گاز در طرح نوسازی مدارس در راستای محرومیت‌زدایی بودیم که خوشبختانه امسال با همت بزرگ مسئولان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی و هم‌یاری‌های فرماندهی سپاه ناحیه‌ی عسلویه این مهم به انجام رسید.

وی اضافه کرد: ما طی بازدیدهایی که از فعالیت‌های مجتمع در مدارس روستاهای کلات، بزبار، سهمو شمالی و جنوبی و مروع ساحلی داشتیم، شاهد کار بسیار بزرگ کارکنان این مجتمع و حرکت جهادی عظیمی بودیم که حقیقتا زبان ما برای تشکر و قدردانی از این کار بزرگ ناتوان است.

شریف‌نژاد یادآور شد: در ابتدای شروع نوسازی و بازسازی مدارس در روستاها، مقاومت‌هایی از سوی مردم و مسئولین این روستاها وجود داشت و آن‌ها اعتقاد داشتند که این فعالیت‌ها مثمرثمر نخواهد بود و باید مدارس جدیدی احداث شود.

وی افزود: خوشبختانه نوسازی مدارس موجود توسط نیروهای زحمتکش مجتمع گاز پارس جنوبی به گونه‌ای انجام شد که همه‌ مردم و مسئولین این روستاها رضایت‌‌مندی و تشکر ویژه‌شان را به طرق مختلف به ما اعلام کردند و این مساله جای بسی خوشحالی دارد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: وقتی در زمان اجرای مراحل نوسازی به مدارس سرکشی کردیم، عده‌ زیادی از کارکنان مجتمع را در حال انجام کارهای مختلف ساختمانی و تاسیساتی دیدم و بعد مطلع شدیم که این عزیزان به‌طور داوطلبانه و خودجوش و بدون هیچ ‌چشم‌داشتی فقط و فقط به قصد خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی در اینجا حضور پیدا کرده‌اند و این امر نشان از تعهد این عزیزان و مجموعه‌ی مجتمع به مساله‌ گسترش فرهنگ در کنار صنعت دارد.

شریف‌نژاد متذکر شد: ما از سایر شرکت‌های نفتی منطقه هم انتظار داریم که همانند مجتمع گاز پارس جنوبی در امر گسترش فرهنگ و محرومیت‌زدایی از منطقه فعالیت داشته باشند چون به هر حال مردم عزیز ما که در این‌جا در کنار تاسیسات نفت و گاز زندگی می‌کنند همواره امانت‌داران خوبی بوده‌اند و ما نیز باید همیشه قدردان ایشان باشیم و با اهتمام در مسائل فرهنگی و آموزشی در تربیت نیروهای زبده و با دانش برای آینده‌ کشور کوشا باشیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ