بازسازی ۱۰ مدرسه روستایی توسط بسیجیان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 24 سپتامبر 2014 | ساعت 8:10 | کد خبر: 32125 | sv88 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مسئول بسیج سازندگی شهرستان عسلویه از بازسازی ۱۰ مدرسه روستایی توسط بسیجیان عسلویه خبر داد.بازسازی مدارس

به گزارش “عسلویه نیوز” محمد رجبی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های بسیج سازندگی عسلویه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور افتخارآفرینی رزمندگان و بسیجیان عزیز است و باید قدردان زحمات رزمندگان باشیم.

وی افزود: هشت سال دوران دفاع مقدس یادآور بسیاری از خوبی‌ها و برگ زرین ملت قهرمان ایران است که با افتخارآفرینی و خلق حماسه‌های فراوان اجازه ندادند یک وجب از خاک عزیز میهن به دست دشمنان بیافتد و باید قدردان این ایثارگری‌ها باشیم.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی فعالیت خوبی دارد و در عسلویه نیز شاهد این فعالیت‌ها هستیم.

رجبی از بازسازی ۱۰ مدرسه روستایی توسط بسیجیان عسلویه خبر داد و تصریح کرد: طرح محرومیت‌زدایی امسال از نیمه مردادماه در عسلویه آغاز شد و تا ۲۹ شهریور ادامه داشت که با اجرای این طرح، بیش از ۱۰ مدرسه درعسلویه بهسازی و تجهیز شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه عسلویه بیان کرد: بیشترین فعالیت‌های دانش آموزان شرکت کننده در این طرح شامل تعمیرات میز و نیمکت، نقاشی و رنگ آمیزی، شعار نویسی، ایزوگام مدارس، ساخت نمازخانه، نقاشی، فضای سبز و پاکسازی مدارس بوده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر دانش‌آموزان، جوانان، طلاب، فرهنگیان، بسیجی نیز از برگزارکنندگان برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و عمرانی بسیج سازندگی در طرح های هجرت سه هستند.

رجبی  با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی نیز با جدیت وارد صحنه شده، خاطرنشان کرد: فعالیت در عرصه محرومیت زدایی به ویژه در روستاها و مناطق دورافتاده از جمله برنامه‌های مهم این سازمان در سال جاری است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ