هر پایگاه بسیج عسلویه یک مدرسه روستایی را بازسازی کرد
تاريخ ارسال خبر : 24 سپتامبر 2014 | ساعت 8:26 | کد خبر: 32128 | sv84 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه شهرستان عسلویه گفت: هر پایگاه بسیج عسلویه یک مدرسه روستایی را بازسازی کرد.خلیل رفعتی

به گزارش “عسلویه نیوز” خلیل رفعتی شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان پارس‌ جنوبی با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با فداکاری و ایثار از اسلام و نظام اسلامی در برابر دشمنان دفاع کردند.

وی به شعار سال اشاره کرد و افزود: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۳۹۳ به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری، تعامل خوبی را با مجموعه‌ مسئولین محلی شهرستان و شرکت‌های منطقه داشتیم و اردوهای جهادی هجرت را با کمک حوزه‌ مقاومت امیرالمومنین (ع) و پایگاه‌های مقاومت بسیج پنج پالایشگاه مجتمع در راستای محرومیت‌‌زدایی و گسترش مسائل فرهنگی طرح‌ریزی و اجرا کردیم.

فرمانده‌ ناحیه‌ مقاومت بسیج سپاه خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: رویکرد مجتمع گاز پارس جنوبی در همه‌ حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی همیشه خوب بوده و این‌ به خاطر نگاه مدیران این مجتمع بوده که همیشه در حرکت‌های فرهنگی پیش‌گام بوده‌اند.

رفعتی بیان کرد: در طرح اردوی هجرت قرار بر این شد که هر کدام از پایگاه‌های مقاومت بسیج یک مدرسه را در یکی از روستاهای شهرستان ترمیم و نوسازی کنند که خوشبختانه این کار با کیفیت و سرعت بالا تا قبل از شروع سال تحصیلی توسط جهادگران عزیز به انجام رسید.

وی یادآور شد: بازخوردهای مردمی ما نشان می‌دهد که مردم عزیز این روستاها از کارهای انجام شده رضایت کامل دارند.

رفعتی تاکید کرد: مردم عزیز شهرستان عسلویه همیشه یار و یاور صنعت بوده‌اند و ما این افتخار را داریم که با کمک همین مردم، امن‌ترین شهرستان استان هستیم و این مهم تنها با همیاری مردم مسلم شده است و به همین دلیل ما باید نیازهای این مردم عزیز را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و رفاهی پوشش داده و برطرف کنیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ