- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

امام جمعه عسلویه :دستاورد بزرگ ۸ سال جنگ تحمیلی احیاء جهاد و مقاومت بین مسلمانان بود

امام جمعه بخش عسلویه در آغاز خطبه های سیاسی عبادی این هفته بخش عسلویه قرآن را مایه سربلندی و سعادت انسانها دانست و خاطرنشان کرد: عمل به قرآن انسان را به سعادت ابدی می رساند و آنچه در جنگ تحمیلی موجب مقاومت هشت ساله رزمندگان اسلام در برابر رژیم بعثی شد توجه به قرآن و عمل به آن است .

حجت الاسلام و المسلمین گنجی افزود: چیزی که دشمنان در مقابله با مسلمانان در برنامه های خود نگنجانده بودند قرآن بود زیرا یک مسلمان در سایه توجه و عمل  به قرآن در هیچ جنگی شکست نخواهند خورد و مسئله قرآن سوزی که اخیرا در غرب شکل گرفته ناشی از این است که آنها به حقیقت قرآن پی برده اند.

ایشان با اشاره به  شدن واژه مقاومت در ۸سال جنگ تحمیلی گفت : در سال ۵۹ رژیم بعثی با حمایت قدرت های شرق غرب به ایران حمله کرد اما ملت قهرمان ایران در سایه عمل به قرآن و اطاعت از ولی امر خود توانست ۸ سال مقاومت کند و نگذاشت حتی یک وجب از خاکش هم بدست دشمن بیفتد.

وی افزود : دستاورد بزرگ ۸ سال جنگ تحمیلی مطرح شدن واژه جهاد و مقاومت بود زیرا تا قبل از جنگ تحمیلی جهاد و مقاومت در میان مسلمانان فراموش شده بود امام مقاومت ملت ایران موجب احیاء جهاد و مقاومت در جهان اسلام شد.

در پایان حاج آقا گنجی با اشاره به باشکوه برگزار شدن هفته دفاع مقدس بخصوص مراسم رژه از تمامی دست اندر کاران ستاد برگزاری بزرگداشت هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.