دولت‌های اسلامی باید برگزاری حج را از سعودی‌ها بگیرند
تاريخ ارسال خبر : 25 سپتامبر 2015 | ساعت 17:37 | کد خبر: 34017 | sv99 | چاپ این مطلب

امام جمعه عسلویه گفت: دولت‌های اسلامی باید تدبیر کنند و برگزاری حج را از سعودی‌ها بگیرند.امام جمعه

به گزارش “عسلویه نیوز”  حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی، عید قربان و دهه ولایت و امامت را تبریک گفت و با ذکر این نکته که دل‌های ما از حادثه منا محزون است اظهار داشت: این ایام فرخنده و اعیاد بزرگ را تبریک می‌گویم و مصیبت درگذشت شهادت گونه جمعی از حجاج را تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه برتری حضرت علی (ع) بر دیگران کاملا مشهود است افزود: هر پیامبری برای اثبات نبوت معجزه‌ای دارد و معجزه علمی پیامبر ما (ص) قرآن است و یکی از امور معجزه گونه‌اش نیز وجود تربیت شده دامان پیامبر(ص) یعنی حضرت علی(ع) است.

امام جمعه عسلویه خاطر نشان کرد: علمای بزرگ شیعه و سنی، برتری و فضایل بی شماری را برای آن حضرت برشمردند و پیامبر (ص) نیز فرمود “مومن دشمن تو نمی‌شود و منافق هم دوستت نمی‌شود، معیار ایمان، حب و بغض علی(ع) است”.

هاشمی‌نژاد به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان سپاه اشاره کرد و یادآور شد: رهبر انقلاب، سپاه را مظهر اقتدار و چشم بینا دانستند و فرمودند که “درخشش سپاه در تمام میادین چشمگیر و کارنامه سپاه درخشنده، نورانی و قابل تحسین است.

وی تصریح کرد: دوستان سپاهی به خود ببالند که ولی امر مسلمین از آنان راضی است و این گونه از آنها تمجید می‌کند و باید مراقب باشند که روز به روز بر عزت و شوکت سپاه بیفزایند و خاری در چشم دشمنان باشند.

امام جمعه عسلویه با گرامیداشت سالروز حصر آبادان گفت: رزمندگان اسلام به فرمان حضرت امام (ره) لبیک گفتند و حصر آبادان را شکستند و به شهدای این عملیات غرورآفرین درود می‌فرستیم.

هاشمی‌نژاد همچنین با گرامیداشت هفته سلامت اظهار داشت: تشکر از خدمات دولت در عرصه سلامت دارم، اسلام در زمینه بهداشت و سلامت دستوراتی دارد از جمله اینکه انسان از هر چیز که برایش ضرر دارد منع شده است و باید به دستورات اسلام عمل کنیم.

وی در ادامه، هفتم مهر سالروز شهادت سرداران شهید و رشید اسلام (فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان‌آرا) را گرامی داشت.

هاشمی‌نژاد همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این مقطع تاریخی که باعث سربلندی و عزت ملت ایران شد هرگز فراموش نخواهد شد و لازم است که از برگزار کنندگان برنامه‌های این هفته از جمله ستاد هفته دفاع مقدس، عزیزان در منطقه چهارم و ناحیه مقاومت و مسئولین اجرایی و مردم ولایتمدار عسلویه که با حضور باشکوه در این برنامه‌ها حضور فعال دارند تقدیر کنیم.

وی با تسلیت حادثه منا ابراز داشت: بی‌کفایتی و بی‌مسئولیتی حکام سعودی باعث این حادثه دردناک شد، دست آل سعود در دست آمریکا و صهیونیست‌هاست و بعید نیست در این فجایع مکه تعمدی در کار باشد.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه رژیم آل سعود، بی‌لیاقتی خودشان را نشان دادند گفت: دولت‌های اسلامی باید تدبیر کنند و برگزاری حج را از سعودی‌ها بگیرند و چند کشور اسلامی این مسئولیت را بر عهده بگیرند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ