- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ضرورت توجه استاندار به انتصابات کارشناسی شده

این خبر اگر صحت داشته باشد می تواند این شائبه در مردم ایجاد کند که چه اصراری به استفاده از یک مدیر اقتصادی استان در یک مجموعه سیاسی که با پیشینه کاری ایشان سنخیتی ندارد وجود دارد در حالی که تنها اداره کل موجود در استانداری بوشهر این روزها حتی سرپرست نیز ندارد .

موفقیت مدیران در عرصه انجام وظایف بر اساس میزان شناخت از نیروی کارامد انسانی در کنار استفاده از مشاوران اگاه و مطلع از شرایط موجود رقم می خورد ، به گونه ای که اهداف سازمانی در پرتو شکل گیری پازل نیروی انسانی کارشناسی شده به بهترین شرایط مد نظر محقق شود .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ارم نیوز ، این وضعیت در گستره وسیع ، لزوم توجه به این مقوله را دو چندان مورد توجه قرار می دهد ، آنجا که مدیریت کلان یک منطقه مد نظر باشد .
استاندار کنونی یوشهر که تقریبا از حمایت قریب به اتقاق رسانه های مکتوب ، مجازی ، دیداری و شنیداری استان در طول مدت ماموریتش در این استان برخوردار بوده است باید به صرافت به این نکته توجه کرده باشد که نقش این رسانه ها در موفقیت ایشان تاثیرگذار بوده است هر چند در این عرصه انتقادات موثری نیز به مدیریت ایشان وارد شده است .
کاهش و ادغام چند وزارتخانه در تابستان امسال ، نیاز به تجمیع مدیران در استان ها را به عنوان یک چالش اساسی پیش روی استانداران قرار داد که در بعضی استانها از این نیروها در بدنه ستاد انتخابات استانداری ها استفاده می شود .
هر چند این شرایط در استان بوشهر به آن شکل صورت نگرفته است اما با اندک تغییرات انجام شده صدای نمایندگان مردم در مجلس را در آورده است .
این روزها با ادغام تشکیلات ادارات تعاون و کار و امور اجتماعی استان در هم دیگر و انتخاب حیدری از فعالان پر جنب و جوش ستاد احمدی نژاد که پله های ترقی را از ریاست بنیاد شهید شهرستان بوشهر قبل از دولت نهم به سرعت پیمود به مدیر کلی این اداره جدید تاسیس ، به نظر می رسد که مدیر کل اسبق اداره تعاون استان در حال کوچ کردن به استانداری و قرار گرفتن در بدنه ستاد انتخابات استانداری بوشهر است .
این خبر اگر صحت داشته باشد می تواند این شائبه در مردم ایجاد کند که چه اصراری به استفاده از یک مدیر اقتصادی استان در یک مجموعه سیاسی که با پیشینه کاری ایشان سنخیتی ندارد  وجود دارد در حالی که تنها اداره کل موجود در استانداری بوشهر این روزها حتی سرپرست نیز ندارد .
اداره کل مالی اداری استانداری که پس از رفتن مدیرکلش به بخش ستاد حوادث غیر مترقبه فاقد سرپرست است می تواند جایگاه خوبی برای جعفری باشد که قبل از رفتن به اداره کل تعاون سابق  ، دارای کارنامه مدیریت در معاونت مالی  اداری موجود در یکی از ادارت کل نیز می باشد .
این وضعیت سبب می شود از دامنه اتهام به مدیریت ارشد استان مبنی بر استفاده از نیرو های غیر کارشناسی در مجموعه ستاد انتخابات استان بکاهد .