- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

جشنواره شعر پلاک عشقی بیستم مهرماه در منطقه ویژه پارس برگزار می شود

جشنواره شعر دفاع مقدس «پلاک عاشقی» با حضور گسترده شاعران استان بوشهر و کارکنان شاغل در شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس، همزمان با بیستم مهرماه، سالروز بزرگداشت حافظ در مرکز همایش های خلیج فارس منطقه ویژه پارس، برگزار می شود.

مجتبی دزفولی نسب گفت: جشنواره شعر پلاک عاشقی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف تجلیل از شاعران برگزیده استانی در حوزه شعر پایداری و دفاع مقدس در مرکز همایش های خلیج فارس برگزار می شود.

رئیس روابط عمومی و امورفرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به موضوع های برگزاری این جشنواره ادامه داد: دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دفاع مقدس و ترویج فرهنگ خودباوری، دفاع مقدس و شکوفایی اقتصادی از موضوعات برگزاری این جشنواره می باشد که شاعران استانی و شاغل در پارس جنوبی می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره مستقر در روابط عمومی منطقه ویژه پارس ارسال کنند.

دزفولی نسب یادآور شد: در بخش ویژه این جشنواره نیز موضوع جهاد اقتصادی و پارس جنوبی مدنظر است که شاعران استانی و شاغل در پارس جنوبی در این حوزه نیز می توانند شرکت کنند.

دبیر جشنواره پلاک عاشقی با اشاره به استقبال چشمگیر شاعران از این جشنواره افزود: تاکنون آثار فراوانی به دبیرخانه جشنواره شعرپلاک عاشقی رسیده است که در این خصوص و با توجه به این استقبال و همچنین تقاضاهای متعدد از سوی دیگر شاعران عزیز استان بوشهر، مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز پنجم مهرماه امسال تمدید شده است.

دزفولی نسب با اشاره به مراسم اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان نیز گفت: در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور شاعران سرشناس و مطرح کشور در حوزه شعردفاع مقدس در روز بیستم مهرماه برگزار خواهد شد؛ علاوه بر اهدا لوح حضور به تمامی شرکت کنندگان، به برگزیدگان این جشنواره نیز جوایز نفیسی تقدیم می شود.

وی نصریح کرد: تمامی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در مجموعه شعری با نام «پلاک عاشقی» به چاپ خواهد رسید.