- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اتفاقات بازی با میثاق را فراموش نکرده ام

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: از اتفاقات به وجود آمده در بازی با میثاق ناراحتم و آنها را فراموش نکرده ام.


   علی افضل در گفتگویی با بیان این مطلب اظهار داشت: حسین حسینی دروازه بان پس از دریافت گل سوم در بازی با میثاق تهران در هفته هفتم لیگ، روحیه خود را از دست داد و به همین علت او را تعویض کردم اما وی نسبت به تعویض خود به کادر فنی اعتراض داشت و از سالن مسابقه خارج شد.

 

وی افزود: با حسینی صحبت خواهم کرد و چنانچه وی بتواند با شرایط تیم هماهنگ شود می تواند همچنان در ترکیب گیتی پسند باشد و در غیر این صورت از تیم کنار گذاشته می شود.


افضل گفت:  بازیکنان تیم مقابل گیتی پسند انرژی لازم را نداشتند و ملی پوشان هم خسته بودند که همه این موارد باعث  تساوی تیم و از دست دادن صدر جدول برای گیتی پسند شد.


وی تصریح کرد: تیم ملی از بازیکنان ملی پوش  گیتی پسند در بازی مقابل روسیه بیشتر از سایرین استفاده کرد و همین مورد باعث شد آنها انرژی لازم برای بازی مقابل میثاق را نداشته باشند.


سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص مصدومیت محمد کشاورز گفت: مصدومیت کشاورز جدی است و ممکن است وی را در بازی آینده مقابل دبیری تبریز نداشته باشیم و غیبت مصطفی نظری در تیم دبیری تاثیری روی این تیم نخواهد داشت برای ما فرقی نمی کند که با کدام حریف مسابقه می دهیم و تنها با هدف پیروزی وارد بازیها می شویم