- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مسئول خون این جوان کیست+عکس

تازه‌ترین جنایت تروریست‌ها در شهر دمشق، انفجار پل «حافظ اسد» بود که منجر به جان دادن یک جوان سوری شد که پس از آن از ناحیه گردن دچار پارگی رگ شد و خون از گلوی وی فواره ‌زد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، در عین حال که هتل «امیه» در شهر دمشق شاهد برگزاری کنفرانس «نجات ملی سوریه» توسط «هیئت هماهنگی ملی معارضان سوریه» و با مشارکت ۲۰ حزب، جریان و تشکل معارض با حضور سفرای کشورهای ایران، روسیه و چین و کاردار مصر در دمشق بود، تروریست‌ها در نزدیکی‌های این هتل بمبی را در کنار پل حافظ اسد معروف به «جسر الرئیس» منفجر کردند که منجر به خلق صحنه‌ای دلخراش و تاسف بار شد.

جوان سوری که بر اثر اصابت ترکش جان باخت

در این حادثه یک جوان سوری که از کنار پل در حال گذر بود، دچار حداثه دلخراشی شد و جان باخت. اصابت ترکش‌های بمب به زیر گلوی وی به گونه‌ای منجر به فوران خون شد که لحظاتی بعد در محل جان باخت و نیروهای مردمی «جیش الشعبی» که در محل حاضر بودند، نیز نتوانستند وی را نجات دهند. 

افراد مسلح از کشتن مردم بی‌گناه سوریه چه سودی می‌برند و چرا حامیان آنها که مدعی دموکراسی و خیزش مردمی برای نجات سوریه هستند، با دیدن این صحنه‌ها باز هم سکوت کرده‌اند و وانمود می‌کنند این اقدامات برای نجات مردم سوریه است.

این اولین بار نیست که شاهد چنین جنایاتی در سوریه هستیم. چندی پیش نیز عناصر مسلح سلفی-تکفیری-وهابی وابسته به گروهک «ارتش آزاد سوریه» ۱۳ تا ۱۵ نفر از سران قبیله آل بری از مهم‌ترین قبایل حلب را پس از ضرب و شتم بسیار، از فاصله‌ای کمتر از سه متر به رگبار گلوله بستند و در حماه کارمند گمرگ را با بیش از ۱۰۰ گلوله از فاصله دو متری کشتند.