- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان جم معرفی شد

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان جم در آیینی با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی معرفی شد. [1]


به گزارش “عسلویه نیوز” فرماندار جم بعدازظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم اظهار داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضروری است و همواره باید در راستای انتقال این ارزش‌ها اهتمام ورزیم.

خلیل عبداللهی با بیان اینکه تربیت بدنی با هدف سالم‌سازی و تربیت انسان سالم، شاداب و امیدوار می‌تواند مهم‌ترین شاخص برای توسعه پایدار ایران اسلامی باشد، افزود: باید در زمینه آموزش ورزش تمهیدی اندیشیده شود تا شاهد رشد و تقویت آن باشیم.

وی به ضرورت پرداختن به ویژگی‌های تاثیر‌گذار ورزش در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: باید اهمیت ورزش در زندگی را برای مردم تبیین کرد تا به‌ این طریق فرهنگ پرداختن به ورزش در جامعه جامه عمل بپوشد.

فرماندار شهرستان جم با تاکید بر اینکه داشتن جامعه‌ای سالم و با نشاط یکی از رموز اصلی پیشرفت و توسعه کشور است، خاطرنشان کرد: از آنجا که ورزش نقش موثر و حساسی در زندگی و سلامت افراد جامعه بر عهده دارد می‌طلبد که به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

عبداللهی با اشاره به فرهنگ‌سازی و اهمیت جایگاه ورزش در جامعه گفت: ابتدا باید فرهنگ ضرورت ورزش را در جامعه نهادینه ساخت و سپس به بسترهای فعالیتی آن اندیشید.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده بهینه از امکانات ورزشی تصریح کرد: سرانه ورزشی شهرستان جم به استاندارد نزدیک است و امیدواریم بتوانیم در سال ۹۱ پروژه‌های نیمه تمام ورزشی این شهرستان را کامل کنیم.

در پایان این مراسم از زحمات نعمت‌الله کاشف تقدیر و عباس دوراهکی به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم معرفی شد.