- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

از خبرنگاران و وبلاگ نویسان منطقه عسلویه تجلیل شد

“عسلویه نیوز”ظهر امروز در همایشی نمادین بمناسبت هفته دفاع مقدس توسط مسئولین برای اولین بار از خبرنگاران و وبلاگ نویسان فعال در منطقه عسلویه تجلیل شد. [1]
به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” در این همایش نادری بخشدار ویژه عسلویه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در ۸ سال جنگ تحمیلی شهدا و جانبازان به رشادتهای خود در برابر ظلم و جور ایستادگی کردند تا امروز علم و پیشرفت در فناوری های اطلاعات و هر آنچه را که در کشور به آن دست یافته ایم مرهون خون شهدای جان بر کف باشیم که در جهت حفظ آرمانهای انقلاب گام برداشتند.
نادری با اشاره به اتفاقات اخیر در جهان و توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) اسلام توسط دشمنان اظهار داشت: دشمن برای اینکه بتواند ضربه خود را به مسلمانان جهان وارد کند با برنامه ای بسیار حساب شده وارد میدان می شود که نمونه بارز آن توهین به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام،توهین به ائمه اطهار و چاپ کتابهای شیطانی که سالهاست دنیای استکبار دنبال می کند.
وی افزود: توهین به ساحت مقدس پیامبر و ائمه اطهار، ترور شخصیتهای برجسته کشوری توسط مستکبرین دقیقا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت و هم اکنون نیز شاهد آن هستیم و این حرکتهای شوم دشمنان جز بیداری اسلامی چیز دیگری در پی ندارد و این الگویی بود که امام راحل (ره) آن را به تمامی آزادیخواهان و استقلال طلبان در سرتاسر جهان معرفی نمودند و همین عاملی شد تا لرزه بر اندام دشمنان اسلام بیفتد.
بخشدار ویژه عسلویه با اشاره به تعریف نوع آزادی توسط غربی ها که دم از آزادی و دفاع از حقوق بشر می زنند تصریح کرد: در غرب اگر کسی مسئله هولوکاست را مطرح کند بلافاصله زندانی می شود اینها در ظاهر مدافع آزادی و حقوق بشر می شوند ولی در عمل رفتار ناشایستی در برابر افراد آزادیخواه دارند.
نادری افزود: این چه نوع آزادی و چه نوع دموکراسی است که کسی حق ندارد در کشور خود سخن از هولوکاست مطرح نماید مستکبران اسلام خود را مدافع حقوق بشر قلمداد می کنند در حالیکه هیچ ارزشی برای ملت خود قائل نیستند.
عبدالله نادری افزود: دشمنان اسلام در صدد حمله به نظام جمهوری اسلامی آنهم با تبلیغات سنگین و هزینه های هنگفت است آنهم بدلیل ایستادگی ملت رشید ایران اسلامی که بایستی در این زمینه هوشیاری و آگاهی خود را بالا ببریم تا اسیر هجمه های سنگین دشمنان بخصوص در برابر حملات سایبری و جنگ نرم که علیه کشور در حال شکل گیری است نشویم.
بخشدار ویژه عسلویه در ادامه از بارزتین ویژگی های دنیای مجازی قابل دسترسی بودن برای همه با کمترین امکانات و بدون داشتن محدودیت زمانی برشمرد و خاطرنشان کرد: اتفاقات زندان ابوغریب در عراق، کشتار مسلمانان در اقصی نقاط جهان توسط فضای مجازی به جهانیان مخابره شد و باعث بیداری امت اسلامی شد.
بخشدار ویژه عسلویه با اشاره به نقش تعیین کننده رسانه ها در به انحراف کشاندن جوانان از سوی دشمنان اسلام اظهار داشت: بدون شک عصری که در آن قرار داریم عصر ارتباطات و عصر سلطه پدیده رسانه بر زندگی انسانهاست که تمدن منحط غرب برای ترویج سکولاریسم اقدام به تاسیس هزاران شبکه رادیویی و تلویزیونی کرده است که بصورت شبانه روزی با برنامه های گوناگونی را با این هدف پخش می کنند که متاسفانه دست یابی به این شبکه ها در کشور ما به سادگی امکانپذیر است که بیشترین تهدید در این حوزه برای خانواده ها بخصوص جوانان و نوجوانان است که مقام معظم رهبری دستور تشکیل شورای مجازی را صادر نمودند.
وی افزود: کسانیکه در این حیطه گام بردارند و از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع نمایند همچون سربازان مقدسی هستند که در ۸ سال جنگ تحمیلی و در نبرد حق علیه باطل جنگیدند بشمار می آیند.
نادری با بیان این مطلب که خبرنگاران و وبلاگ نویسان رسالت بسیار سنگینی بر دوش خود دارند اظهار داشت: خبرنگاران و وبلاگ نویسان از انتشار اخبار کذب خود داری نمایند و به این نکته توجه داشته باشند که اگر در عرصه مجازی در سنگر بسیج حضور داشته باشند قطعاً محفوظ و ماندگار خواهند ماند چرا که بسیج شجره طیبه و به ولایت وصل است.
عبدالله نادری به سفر مقام معظم رهبری به منطقه عسلویه اشاره و خاطرنشان کرد: سفر مقام معظم رهبری به منطقه عسلویه حامل دستاوردهای بسیار زیادی بود که تمامی پروژه هایی که در هفته دولت و هفته بسیج شاهد افتتاح آن بودیم و همچنین پروژ هایی که در دست احداث است همه از برکات حضور مقام معظم رهبری به این منطقه بوده است که در این زمینه باید اطلاع رسانی شود تا مردم در جریان کارهای انجام شده قرار گیرند.
سرهنگ ملکوتی فرمانده ناحیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از حضور خبرنگاران و وبلاگ نویسان در این همایش تصریح کرد: فضایی که در آینده می توان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کند فضای مجازی است و هر کشوری که بتواند بهترین استفاده از فضای مجازی ببرد پیروز این نبرد لقب خواهد گرفت.
ملکوتی افزود: خبرنگاران و وبلاگ نویسان توجه داشته باشند که سایت یا وبلاگ می تواند هم فرصت باشد و هم تهدید که امیدواریم دقت بسیار زیادی در انتشار اخبار خود داشته باشیم بخصوص اخبار منطقه عسلویه با توجه به حساسیت استراتژیکی که دارد حساسیت بیشتری نشان داده شود تا فرمان رهبر انقلاب مبنی بر حل مشکلات مردم عسلویه و نخل تقی جامه عمل پوشانده شود.
سرهنگ ملکوتی با بیان اینکه شما خبرنگاران و وبلاگ نویسان زبان مسئولین هستید بیان داشت: در کنار بیان مشکلات منطقه واهمه ای نداشته باشید و در کنار مطرح کردن مشکلات راهکار نیز ارائه دهید و یقین بدانید با مطرح کردن مشکلات منطقه بخش عمده ای از مسیر را برای مسئولین هموار نمودید و مسئولین با خیالی آسوده در صدد رفع مشکلات منطقه گام بر خواهند داشت.
احمد شیخیانی شهردار نخل تقی با قدردانی از زحمات خبرنگاران و وبلاگ نویسان در منطقه عسلویه در جهت نشر اخبار و رویدادهای منطقه و با اشاره به برگزاری اولین همایش وبلاگ نویسی اظهار داشت: دشمن در بحث فروپاشی از درون در جنگ ۸ سال دفاع مقدس به حول و قوه الهی ناکام ماند و اکنون با روی آوری به سناریو جنگ نرم و جنگ سایبری دشمن قابل شناسایی نیست و حضور فعال بسیجیان، خبرنگاران و وبگ نویسان بیش از هر چیز دیگری مورد توجه قرار می گیرند.
شهردار نخل تقی افزود: دشمنان اسلام به خیال خود قدرت حاکمیت بر ایران اسلامی را تصور می کنند اما غافل از اینکه انقلاب اسلامی با ریشه دواندن در روحیه جوانان اسلام قطعاً خیال پردازی آنها را نیز با خود به گور خواهند برد.
در پایان هر یک از مدیران سایت ها و وبلاگ نویسان به معرفی خود پرداخته و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نموده و اظهار امیدواری نمودند این جلسات برای همیشه تداوم داشته باشد.