رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان استعفا کرد
تاريخ ارسال خبر : 27 سپتامبر 2015 | ساعت 19:30 | کد خبر: 34023 | sv267 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” در اقدامی غیر متنظره رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان عسلویه استعفا کرد.محمدی زاده

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” محمود محمدی زاده که سابقه ۲سال ریاست هیئت فوتبال عسلویه را عهده دار بوده و موسس مدرسه فوتبال عقاب این شهر می باشد که حضور در عرصه ورزش او را درجمع مسئولان موفق ورزشی شهرستان معروف ساخته و با کارنامه درخشان ورزشی به سمت مسئول هیئت ورزشهای همگانی شهرستان عسلویه منصوب شد که توانست با برنامه ریزی کوتاه مدت عنوان برترین هیئت استان را بدست آورد و برای نخستین بار به جمع اعضای مجمع استان راه پیدا کند و همچنین با برنامه ریزی بلند مدت توانست به بهترین شکل جشنواره های ورزشی در سطح شهرستان را برگزار نماید و ورزش همگانی را در بین خانواده ها گسترش دهد.

وی در توضیح استعفای خود گفت: در ۴ سال اخیر که مسئولیت ورزشهای همگانی را بر عهده داشته ام حمایت های لازم از سوی اداره ورزش و جوانان صورت گرفت اما کافی نبوده و متاسفانه با حمایت های شورای اسلامی و شهرداری توانسته ایم جشنواره های ورزشی شهرستان را اجرا نمائیم و نمی توان همواره دستان گدایی جلو ادارات دراز کرد و اداره  ورزش و جوانان نه تنها به صورت خاص باید به این ورزش و سلامتی خانواده ها توجه کند بلکه حد اقل ها را هم مسئولین باید مشاهده کنند و حمایت های لازم را انجام دهند.

وی تبعیض و عدم توجه به ورزش ادارات و خانواده ها و وعده های توخالی را مهمترین عامل برای همکاری نکردن با این هیئت برشمرد و افزود: متاسفانه همه نگاه ها  اکثراً سیاسی است و جنس من و خیلی های تاثیر گذار در حمایت از این ورزش با هم جور نیست و برای اینکه نگاه ها عوض شود از مسئولیت کنار می روم و الحق و الانصاف حق مردم دیارم از سرانه ورزشی که مدام از آن سخن گفته می شود بیشتر از اینهاست  و نگاه شایسته ورزشی به آن نشده است.

وی در تاریخ۳۱ شهریور ماه ۹۴ از سمت خود استعفا و امروز رسما از سوی ایشان اعلام شده است.انتهای پیام/م.ج

متن استعفای ایشان بدین شرح می باشد:

جناب آقای نظامات

رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان عسلویه

با اهداء سلام؛

احتراما؛ لازم می دانم مراتب سپاس و تشکر خود را از حسن اعتمادی که به اینجانب داشته اید، اعلام نمایم. در طول ۳۵ سالی که از عمر این بنده حقیر میگذرد، همیشه سعی و تلاش نموده ام که به عنوان یک خدمتگزار صادق در خدمت مردم عزیزمان باشم و در بیش از ۱۰ سال حضور در عرصه های مختلف بدنه ورزش، این مسئله را به اثبات رسانده ام. اکنون با شرایط حاکم بر فضای کاری، ادامه فعالیت برایم میسور نیست و علیرغم همه علاقه ای که به ادامه کار دارم بدلیل بعضی ناهنجاری ها و پشتیبانی های لازم در هیئت ورزش های همگانی، ناگوارم که عدم همکاری و همراهی خود را اعلام نمایم که همه اعتبار و آبروی خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای اعتلای نام شهرستانم تمامی هم و غم خود را معطوف این مسئله نموده ام.

رجا واثق دارم خدمات شایسته ای که در طول دوره مسئولیت این هیئت برعهده بنده حقیر بوده فدراسیون به یادگار خواهد ماند و هرگز بر کسی پوشیده نخواهد بود چراکه مردم عزیز، به عنوان قاضی، خدمتگزاران خود را فراموش نخواهند کرد. خانواده ورزش قبل از من و امثال بنده رؤسای زیادی در بدنه مدیریت ورزش شهرستان دیده‌اند و خواهند دید همانطور که مولا علی (ع) می‌فرمایند: اگر مقام ماندگار بود به تو نمی‌رسید.

استدعا دارم با توجه به مشکلاتی که وجود دارد و مدتهاست درگیر آن هستم ، با استعفای اینجانب موافقت نمائید.

در پایان توفیقات روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم و اعلام می دارم با توجه به تجربه ای که در ورزش شهرستان دارم آماده هرگونه کمک و همفکری با اداره ورزش و جوانان می باشم.

 

با تشکر و دعای خیر

محمود محمدی زاده ۳۱/۰۶/۹۴


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ