- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گسترش فرهنگ شهادت گامی در مقابله با جنگ نرم است

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه عسلویه گفت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در شرایط کنونی گامی در مقابله با جنگ نرم است. [1]

به گزارش”عسلویه نیوز” احمد ملکوتی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان عسلویه اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون در راستای موفقیت نظام اسلامی تلاش کرده و هر روز شاهد موفقیت‌های بیشتر بسیج و بسیجیان هستیم.

وی افزود: تجلیل از ایثارگران و رزمندگان امر بسیار مهمی است که باید همواره توسط مسئولان انجام شود.

فرمانده سپاه عسلویه خاطرنشان کرد: امروز دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی برای ضربه زدن به نظام اسلامی تلاش می‌کند و باید با همه توان در برابر دشمنان بایستیم.

ملکوتی بیان کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت گامی در مقابله با جنگ نرم است و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

مدیر برنامه‌ریزی و کنترل طرح‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این مراسم ضمن بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس و نبرد حق علیه باطل، یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشت و گفت: همانگونه که هشت سال دفاع مقدس به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تحت فشار سلطه جهانی بودیم اکنون نیز استکبار با فشار بر جمهوری اسلامی ایران در صدد است تا جوانان ما را از دستیابی به علوم و فنون پیشرفته باز دارد اما خوشبختانه می‌بینیم که همه این فشارها تبدیل به فرصتی در مسیر عکس برای پیشبرد اهداف انقلاب تبدیل شده است.

محمد علیخانی بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و اصولی برای ترویج روز افزون فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال مفاهیم و ارزش‌های ناب دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و اذعان داشت: طی چند سال گذشته در سایه ولایت، جوانان این مرز بوم توانستند این صنعت عظیم را در این منطقه پیش ببرند و اکنون نیز انتظار می‌رود جوانان بسیجی ما در سایه ولایت و آنچه ادامه دهنده راه شهدا است بتوانند در پیشبرد هر چه بیشتر این صنعت تلاش مضاعف داشته باشند.