- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

میثاقیان:ما ته جدول باشیم کسی شک نمی‌کند!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: خیلی بد بازی کردیم و انگار بازیکنان ما آب‌ها را خورده بودند.


 اکبر میثاقیان پس از شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس در نشست خبری گفت: نمی‌توانم حرف بزنم چون عصبی هستم. مظلوم گیر آورده بودند.

وی با انتقاد از بازیکنانش عنوان کرد: مثل اینکه آب‌ها را بچه‌های ما خورده بودند! آبرویمان را بردند. هر از گاهی خوب و هر از گاهی بد بازی می‌کنند. بازی را مفت باختیم و باید می‌بردیم. با پرسپولیس فرقی نداشتیم و روی یک اشتباه گل خوردیم. در حال ترکیدن هستم و نمی‌توانم حرف بزنم.

میثاقیان در مورد اینکه پرسپولیس ۶ موقعیت گل داشت، اظهار داشت: موقعی که عقب بودیم معلوم است که حریف ضد حمله می‌زند. نمی‌خواستم دفاع کنیم و شجاع بودیم و حمله کردیم. سه بازیکن ما اولین بازی‌شان در ورزشگاه آزادی بود.

میثاقیان در مورد درگیری‌‌اش با محسن بنگر، گفت: مشکلی با او نداشتم و شایعه درست می‌کنند.

وی در مورد دست‌کم گرفتن پرسپولیس گفت: هر کاری کردم که پرسپولیس نبرد. گلشان هم روی موقعیت ۱۰ درصدی به ثمر رسید. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و اگر نباشد لذت نمی‌بریم و فوتبال «دوزار» نمی‌ارزد. ما بد بودیم  و شل گرفته بودیم و خیلی بد بازی کردیم. توپ را لو می‌دادیم.

سرمربی آلومینیوم با بیان اینکه بازی بدون تماشاگر لذتی ندارد خاطرنشان کرد: اگر ما انتهای جدول باشیم کسی شک نمی‌کند اما پرسپولیس نباید ته جدول باشد.

میثاقیان در مورد ناراحتی سرمربی پرسپولیس از او گفت: من فارسی را به زور حرف می‌زنم چطور به پرتغالی به او گفته‌ام به کشورت برگرد؟ اشکالی ندارد، من جای ژوزه به پرتغال می‌روم!