کارگر بنه گز در آستانه انحلال
تاريخ ارسال خبر : 28 سپتامبر 2013 | ساعت 11:42 | کد خبر: 28625 | sv67 | چاپ این مطلب

کارگر بنه گز یکی از نمایندگان استان در لیگ دسته دوم در آستانه انحلال قرار گرفت.

به گزارش” عسلویه نیوز” فوتبال بوشهر نوشت:  عالی نژاد مدیرعامل سابق این باشگاه و به عبارتی بهتر تنها حامی این تیم که بعد از صعود به لیگ دو بارها و بارها کناره گیری خود را در رسانه های مختلف استان اعلام کرده بود گفت:یک روز بعد از صعود تیم به لیگ دو در گفتگو با رسانه ها اعلام کردم با این شرایط کار کردن و تیم داری ممکن نیست! اما هیچ گوش شنوایی در استان نبود!!

عالی نژاد که دیگر در کنار تیم نیست ادامه داد:در حالیکه ۲۲ سال در کنار تیم بودم،در چهار سال اخیر با افتخار بیش از یک میلیارد تومان برای باشگاه کارگر از جیب شخصی خود هزینه کردم که به این کارم افتخار می کنم اما دیگر نمی توانستم ادامه دهم. از حق زن و بچه ام گرفتم تا آبروی فوتبال تنگستان حفظ شود.در این راه سلامتی ام به خطر افتاد تا جاییکه دکتر معالجم گفت اگر در فوتبال و استرس ناشی از این ورزش بمانی حکم خودکشی خواهد داشت.

وی ادامه داد:در حالیکه من به هیچ وجه با وضعیت موجود راضی به تیم داری نبودم اما دوستان در هیئت مدیره باشگاه تمرینات را شروع کردند و در هفته گذشته کار به جاییکه رسید که هیچ کس به داد بازیکنان و کادر فنی نمی رسید.با این حال در همین فرصت کوتاه نزدیک به پانزده میلیون تومان از وسیله های تیم را تهیه کردم و در اختیارشان گذاشتم. همه اینها را به عنوان یک هوادار عاشق تیم انجام دادم و نه بیشتر، تا اینکه شنیدم در اوایل هفته ای که گذشت تمرینات تیم به دلیل عدم توجه به بازیکنان و کادر فنی تعطیل شده!

عالی نژاد تصریح کرد:در حالیکه هفته آینده لیگ دو آغاز می شود و تیم پرطرفدار منطقه تنگستان می بایست کار خود را شروع کند تمرینات تعطیل است و از همین جا اعلام می کنم خریداران مشهدی امروز عصر(جمعه) ۵ مهرماه برای خرید امتیاز باشگاه وارد بوشهر می شوند و در این راه من تصمیم گیرنده اصلی نیستم.نمی دانم در این شرایط بحرانی باید چه کرد.وقتی هیچکس در استان برای فوتبال که تنها دلخوشی مردم این منطقه است ارزشی قائل نیست باید هم سلامتی من و امثال من در فوتبال به خطر بیفتد.

عالی نژاد در خاتمه صحبت هایش اعلام کرد: بدلیل مشکلات جسمی ناشی از سالها حضور در فوتبال نمی تواند نفر اول باشگاه باشد اما همواره به عنوان یک هوادار دلسوز در کنار تیم خواهد بود هر چند به نظر می رسد بحث فروش و یا حتی انحلال باشگاه کارگر بنه گز طی امروز یا فردا قطعیت پیدا می کند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ