- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

روزنامه شرق حقیقت نظام را زیر سئوال برد

نماینده مردم دشتستان در مجلس با اشاره به کاریکاتور توهین‌آمیز روزنامه شرق به رزمندگان اسلام گفت: روزنامه شرق حقیقت نظام را زیر سئوال برد.

خبرگزاری فارس: روزنامه شرق حقیقت نظام را زیر سئوال برد

به گزارش”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در نشست با بسیجیان شهرستان دشتستان اظهار داشت: اتحاد و وحدت یکی از نیازهای مهم جامعه اسلامی است و همه آحاد جامعه باید برای دستیابی به این مهم تلاش کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز هیچ راه و چاره‌ای نداریم مگر آنکه با اتحاد و همدلی حول محور ولایت برای عمران و آبادانی و پیشرفت میهن اسلامی در عرصه‌های مختلف تلاش و کوشش کنیم و باید آن را از ضرورت‌های مهم جامعه امروز بدانیم.

موسوی‌نژاد با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس به ما یاد داد که باید با تمام توان برای دفاع از حق و حقیقت کوشا باشیم، بیان داشت: افرادی که در جبهه باطل قرار می‌گیرند برای رسیدن به منافع خود حق را برنمی‌تابند، چون جبهه حق برای ایشان مانع ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: کربلا رفتن سختی دارد و فقط بوسیدن ضریح حضرت اباعبدالله (ع) نیست؛ هر کجا حق باشد کربلا است و باید در برابر باطل که جبهه یزیدیان است بایستیم.

این مسئول با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران موضع حق را دارد، اذعان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان موضع حق را دارد و برای حمایت از موضع حق و حقانیت دشمنان زیادی دارد که تمام توان خود را برای ضربه ‌زدن به آن به‌کار بسته‌اند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اینکه دشمنان اسلام و نظام اسلامی دستیابی به فناوری و تکنولوژی هسته‌ای را دلایل تحریم و تهدید‌ها مطرح می‌کنند تنها بهانه‌هایی است که دشمنان به آن تکیه‌ کرده‌اند و حقیقت امر این است که دشمنان به این حقیقت پی برده‌اند که اگر معارف اسلام ناب محمدی(ص) برای جهانیان تبیین و معرفی شود، دیگر موقعیتی برای غاصب و استکبار باقی نمی‌ماند و موقعیت آنها تضعیف می‌شود.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: هر جا مواضع و معارف پیامبر اسلام (ص) بیان می‌شود، مسلمانان متحد و یک‌دل در مقابل باطل می‌ایستند و دنیای استکبار امروز به این واقعیت رسیده است که اگر یک حرکت عظیم نبوی در جهان شکل گیرد باطل به انزوا می‌رود و برچیده می‌شود و توهین به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) و آزردن دل شیعیان و مسلمانان تنها برای به حاشیه بردن اهداف اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی با اشاره به کاریکاتور توهین‌آمیز روزنامه شرق متذکر شد: بقایای کثیف و خبیث مستکبرین و دشمنان اسلام در کشور در روزنامه شرق به وجود رزمندگانی که با تمام وجود در برابر دشمنان نظام ایستادند و از حیثیت و ناموس و حقیقت نظام دفاع کردند، دست به توهین و تحقیر می‌زنند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: این اقدام پایان حرکات زشت و زننده دشمنان اسلام و نظام اسلامی نیست، بلکه ما باید با وحدت نیروهای وفادار به اسلام و انقلاب و ولایت با این حرکات مقابله و در برابر این اقدامات ایستادگی کنیم.

موسوی‌نژاد با تاکید بر اینکه در برابر دشمنان اسلام و نظام اسلامی مشکلات عدیده‌ای خواهیم داشت، ابراز داشت: قدم نظام مقدس جمهوری اسلامی قدمی بلند است و در برابر گام‌های بلند مانع کوچک ایجاد نمی‌کنند و این طبیعت حرکات و گام‌های بزرگ است.

وی ادامه داد: باید حقیقت اسلام و شریعت پیغمبر خدا (ص) و حقیقت نظام جمهوری اسلامی در همه کشورهای دنیا طنین‌انداز شود و این اهداف والای نظام جمهوری اسلامی است.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: وقتی معمار کبیر انقلاب فرمودند که انقلاب باید به جهان صادر شود به این معنا نبود که باید برخی از الگوها و رفتارها را در کشورهای دیگر صادر کنیم، بلکه اصل انقلاب، اهداف انقلاب، مبانی انقلاب و اندیشه انقلاب را باید صادر کنیم و اگر چنین شد مردم تمامی بلاد اسلامی و آزادی‌خواه با بهره‌گیری از مبانی اندیشه انقلاب مقابل مستکبرین خواهند ایستاد.

وی ابراز داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی پایگاه‌های نظامی آمریکا را در تمامی کشورهای دنیا شناسایی و رصد کرده و از مردم همان کشورها انقلابیونی متعهد و وفادار به ولایت تربیت شده‌اند که اگر روزی آمریکا یا اسرائیل بخواهد ذره‌ای خطا کند، پایگاه‌ها و منافع ایشان نابود می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در تمامی کشورهای جهان صادر شده و این از برکات انقلاب اسلامی ایران است و اتحاد و وحدت امت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی برای صدور این ارزش‌های والا به جهانیان نیاز است.