- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

سرمربی کره‌جنوبی:وضعیت زمین خوب نیست

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کره‌جنوبی گفت: می‌دانم وضعیت زمین اکباتان خوب نیست اما به توانایی خودمان تکیه داریم.


سرمربیان دو تیم ملی کره جنوبی و ازبکستان که در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا با یکدیگر رو به رو شدند در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش فارس،چی‌مون‌شیک سرمربی تیم ملی کره در مورد این مسابقه گفت: مرحله حذفی آغاز شده و بازی ها حساسیت زیادی پیدا کرده‌اند. پیروزی در این مسابقات خیلی مهم است و تیم من برای بازی فردا آمادگی ۱۰۰در ۱۰۰ دارد.

وی در مورد اینکه زمین اکباتان همانند زمین دستگردی شرایط خوبی ندارد، گفت: می‌دانم زمین این بازی شرایط خوبی ندارد. مقابل عربستان به خوبی این نکته را پی بردم اما هر تیمی توانایی خودش را دارد و با تکیه بر آن می‌تواند به موفقیت برسد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه از تیم ازبکستان چقدر شناخت دارد و آیا انتظار رویارویی با این تیم را در این مرحله می‌کشید اظهار داشت: ازبکستان باید در گروه خود اول می‌شد و اگر در دیدار مقابل سوریه دقت می‌کرد و توپ‌هایشان به گل تبدیل می‌شد می‌توانست به عنوان تیم اول به این مرحله صعود کند. در مورد رویارویی با این تیم هم باید بگویم به تیم خودم فکر می کنم و بر اساس برنامه‌های خودمان جلو می‌رویم.

بن‌شاد نورعلی‌اف سرمربی تیم ملی ازبکستان در مورد بازی فردا گفت: کره از قوی‌ترین و بهترین تیم‌های آسیا است. فردا بازی سختی داریم. در دیدار برابر سوریه از موقعیت‌های خودمان استفاده نکردیم و با واگذار کردن نتیجه مسابقه در این مرحله به کره رسیدیم. کره جنوبی از شانس‌های قهرمانی است و تمام سعی خودمان را می‌کنیم تا در این دیدار نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی افزود: ما تمرینات مناسبی انجام دادیم و دنبال اجرای برنامه‌های تیم خودمان هستیم و سعی می‌کنیم بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم. در این بازی یک محروم داریم و بقیه بازیکنان ما آماده هستند.