- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مهاجم پرسپولیس به تیم ملی لیبی دعوت شد

مهاجم پرسپولیس با بیان اینکه متوجه نشدم رویانیان قول بخشش جریمه را داده است گفت: در فوتبال حرفه‌ای چیزهای زیادی مانند اینکه به نظر مربی احترام بگذارم و پیرو تصمیمات باشگاه باشم را یاد گرفتم.


ایمون زاید برای حضور در مسابقات دور پایانی جام ملت‌های آفریقا به تیم ملی لیبی دعوت شد تا تیمش را در دیدار مقابل الجزایر همراهی کند. زاید ۱۰ روز دیگر عازم کشورش خواهد شد.

وی در این باره گفت: بسیار خوشحال هستم که باز هم به تیم ملی کشورم دعوت شدم و امیدوارم مؤثر باشم.

زاید با اشاره به تمدید قراردادش در ابتدای فصل عنوان کرد: علت تمدید قراردادم با پرسپولیس حضور هواداران و شخص رویانیان بود که فصل گذشته یک لحظه من را تنها نگذاشت و از من حمایت می‌کرد.

این بازیکن ادامه داد: پس از تمرین روز گذشته مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌ها انجام دادم. در مصاحبه‌ام در خصوص جریمه‌ها صحبت کردم اما نمی‌دانستم بعد از پیروزی مقابل آلومینیوم هرمزگان رویانیان به رختکن ما آمده و قول داده بود جرایم ۱۰ درصدی بازیکنان را می‌بخشد. من هم چون فارسی متوجه نمی‌شدم از این ماجرا بی خبر بودم. هیچ کس در این باره به من حرفی نزد و روی این ذهنیت که جریمه شده‌ام حرف‌هایی زدم.

زاید خاطرنشان کرد: چون در حال حاضر برای پرسپولیس به میدان نمی‌روم از لحاظ روحی و روانی شرایط مناسبی ندارم و انتظار دارم بیشتر بازی کنم اما در لیگ‌های اروپایی بازی کردم و چیزهایی در فوتبال حرفه‌ای مانند اینکه به مربی تیمم احترام بگذارم و تابع تصمیمات باشگاه باشم، را یاد گرفتم.

مهاجم پرسپولیس گفت: سعی خواهم کرد ژوزه را متقاعد کنم و دوباره در ترکیب اصلی قرار بگیرم و با گلزنی‌ام هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم. من همیشه به حضور در پرسپولیس افتخار می‌کنم.