- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تلاش سایپا برای بازی با پرسپولیس در آزادی

مدیر تیم فوتبال بزرگسالان سایپا از تلاش مسئولان این باشگاه برای برگزاری دیدار این تیم با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران خبر داد.


مرتضی قنبرپور در گفتگو با مهر، در مورد برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: مسئولان و خصوصا مدیرعامل باشگاه سایپا در حال رایزنی با مسئولان ورزشگاه آزادی هستند تا بازی هفته یازدهم تیم فوتبال سایپا برابر پرسپولیس در این ورزشگاه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه تیم سایپا برای این بازی مصدوم و محرومی ندارد، در مورد اینکه چرا این بازی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار نمی‌شود؟، افزود: شورای تامین با برگزاری این بازی در کرج مخالف است، به همین دلیل ما در تلاشیم این بازی در آزادی برگزار شود.

مدیر تیم فوتبال بزرگسالان در مورد دیدار با پرسپولیس هم اظهار داشت: پرسپولیسی‌ها با برد برابر آلومینیوم وضعیت بهتری پیدا کرده‌اند اما بازیکنان تیم سایپا هم با توجه به تمرینات خوبی که برگزار داشته‌اند، عزم خود را برای بردن پرسپولیس جزم کرده‌اند. قطعا اتفاق خوبی است که بعد از بردن استقلال، بتوانیم در نیم فصل نخست پرسپولیس را هم شکست دهیم.

قنبرپور در مورد وضعیت کریم انصاریفرد هم گفت: کریم بازیکن بزرگی بوده و یکی از نوابغ، استعدادها و سرمایه‌های فوتبال ایران است. شاید تا به امروز نتوانسته عملکرد واقعی خود را ارائه کند اما مسئولان پرسپولیس و تیم ملی باید به وی کمک کنند. بنده مطمئنم کریم بزودی به روزهای اوج گذشته‌اش باز می‌گردد.

دیدار تیم‌های فوتبال سایپا البرز و پرسپولیس در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز سه‌‍شنبه هفته جاری در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.