خرید ۶۰ کیلوگرم نقره برای ساخت خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع)
تاريخ ارسال خبر : 1 اکتبر 2013 | ساعت 11:12 | کد خبر: 28708 | sv56 | چاپ این مطلب

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر از خرید ۶۰ کیلوگرم نقره برای ساخت خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) خبر داد.

به گزارش «عسلویه نیوز»، عبدالرضا مطاف پیش از ظهردیروز در آئین افتتاح دفتر بازسازی عتبات عالیات شهر بوشکان اظهار داشت: در سال‌های اخیر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فعالیت وسیعی داشته و اقدامات بسیار خوبی را در این استان شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: کمک به بازسازی عتبات عالیات غیر از اجر معنوی و برکات آن در زندگی دینوی و اخروی و عاملی در جهت توسعه استان خواهد بود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر مسئولیت ساخت خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) را به عهده دارد و در این زمینه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

مطاف بیان داشت: کارگاه ساخت خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) هم‌اکنون در استان فارس مشغول به کار است که در حال برنامه‌ریزی برای نقل مکان این کارگاه به استان بوشهر هستیم.

وی اضافه کرد: پس از ساخت خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) این خیمه‌گاه را میان مردم شهرهای مختلف استان بوشهر به نمایش خواهیم گذاشت.

این مسئول با اشاره به میزان کمک‌های مردمی به ستاد بازسازی عتبات عالیات اذعان داشت: به‌منظور مشارکت در طرح بازسازی عتبات عالیات شاهد جمع‌آوری ۱۵ میلیارد ریال وجه نقد و چهار کیلوگرم طلا بوده‌ایم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر عنوان کرد: برای ساخت خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

وی از خرید ۶۰ کیلوگرم نقره برای ساخت خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) خبر داد و افزود: خرید ۶۰ کیلوگرم نقره به‌منظور ساخت خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) از اقداماتی است که در روزهای گذشته شاهد انجام آن بوده‌ایم.

مطاف بیان داشت: اجرای این طرح هم‌اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌کنیم که ساخت خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) تا شش ماه آینده به بهره‌برداری برسد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ