شهادت سالانه ۱۰۰ مامور ناجا در مبارزه با موادمخدر
تاريخ ارسال خبر : 1 اکتبر 2013 | ساعت 11:49 | کد خبر: 28711 | sv68 | چاپ این مطلب

فرمانده نیرو انتظامی گفت: به طور میانگین در هر سال ۱۰۰ مامورنیروی انتظامی در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر به شهادت می‌رسند.

سرداراسماعیل احمدی‌مقدم در گفت‌و گو با ایسنا،در این باره گفت: شهادت این ماموران خدوم نشانگر این است که دفاع از امنیت و آرامش مردم منحصر به دفاع‌مقدس نیست و همواره ادامه دارد.

وی گفت: در زمان آغاز انقلاب شهربانی و ژاندارمری متحمل ضربات سختی شدند چرا که بخشی از نیروهای آنها از کشور گریختند و بخشی دیگر نیز دستگیر شدند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: از آنجایی که در زمان انقلاب شهربانی با مردم مقابله کرده بود و بسیاری از مردم بی‌گناه را مورد ضرب و شتم قرار داده یا دستگیر کرده بود، مردم نسبت به این دستگاه بی‌اعتماد شده بودند.

وی افزود: امام‌خمینی (ره) با هوشمندی تمام هویت جدیدی به این سازمان‌ها دادند و اعتماد را به مردم بازگردانده و پرسنل خدوم شهربانی را به خدمت بازگرداندند.

فرمانده ناجا ادامه داد: با گذشت زمان کمیته‌های انقلاب اسلامی با محوریت مساجد تشکیل شد و بخشی از امنیت محلات به آنها واگذار شد.

احمدی‌مقدم تصریح‌کرد: بعد از جنگ تصمیم گرفته شد نیروها یکپارچه شوند تا در یک سازمان واحد قرار گیرند.

فرمانده ناجا گفت: در زمان جنگ تمام دستگاه‌های امنیتی هم در میدان و هم در پشت صحنه‌های نبرد (مبارزه با گروه های منافقین) نقش‌آفرینی زیادی داشتند.

وی


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ