احداث دبیرستان معارف اسلامی در بندر کنگان
تاريخ ارسال خبر : 1 اکتبر 2013 | ساعت 15:25 | کد خبر: 28737 | sv76 | چاپ این مطلب

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از احداث دبیرستان معارف اسلامی در بندر کنگان خبر داد.
به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در بازدید از روند احداث دبیرستان معارف کنگان اظهار کرد: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و دینی در جامعه امری لازم است و موجب جذب جوانان به سمت معنویت می‌شود.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های مذهبی و دینی در دستور کار این مدیریت قرار دارد و امیدواریم به اهداف مورد نظر در این مسیر برسیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از احداث دبیرستان معارف اسلامی در بندر کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: انتظار داریم با تلاش مسئولان به زودی این مهم محقق شود.

اهرمی گفت: تعمیق باورهای دینی در بین نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی، کادرسازی در عرصه‌های فرهنگ دینی جامعه، گسترش روحیه معنویت در بین نوجوانان و جوانان در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، جذب و تربیت دانش‌آموزان با انگیزه، متعهد و علاقمند به فرهنگ، تمدن و علوم اسلامی از اهداف راه‌اندازی این دبیرستان است.

وی اضافه کرد: ارتقای سطح کیفی و آموزش‌های دینی در بین نسل نوجوان و جوان جامعه، استفاده از ابزارها و روش‌های تبلیغی و دینی برای نوجوانان و جوانان، تامین و تربیت محققان و اساتید مجرب اسلام‌شناس، ارتقای روحیه معنوی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، آشناسازی هر چه بیشتر نسل نوپای جامعه با فرهنگ غنی قرآنی و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ترویج این فرهنگ در جامعه و آماده کردن زمینه‌های علمی و تربیتی دینی جوانان برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها و مراکز دینی از عمده‌ترین مواردی است که بر ارزش و اهمیت این نوع مدارس صحه می‌گذارد.

این مسئول گفت: کنگان دارای مردمانی مومن و معتقد بوده و توسعه اماکن فرهنگی و دینی امری ضروری است که همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ