توصیه می‌کنم مردم در سرشماری نفوس و مسکن مشارکت جدی داشته باشند
تاريخ ارسال خبر : 30 سپتامبر 2016 | ساعت 16:22 | کد خبر: 35520 | sv269 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه مردم را به مشارکت جدی در سرشماری نفوس و مسکن دعوت کرد.امام جمعه

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی نکاتی را به نقل از روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) در موضوع زندگی مردم در دوره آخر الزمان بیان کرد و اظهار داشت: مردم در این دوران در ظاهر به شکل انسان هستند اما دارای خوی درنده می‌شوند و مثل گرگ‌ها خون‌ریز می‌شوند.

وی افزود: در این دوران، مردم امر به معروف و نهی از منکر را رها می‌کنند و دروغ گویی زیاد می‌شود و صبر و حلم و بردباری را حیله‌گری می‌دانند و بدون تردید حفظ دین در این دوران بسیار سخت است.

امام جمعه عسلویه در خطبه دوم به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نظامی اشاره کرد و یادآور شد: ایشان فرمودند قدرت نرم جمهوری اسلامی بی اعتمادی مطلق به قدرت‌های سلطه گر و مظهر آنان یعنی آمریکا است و تحت هیچ شرایطی به قدرت‌های جهانی نمی‌شود اعتماد کرد، اینها در برجام نوشتند و امضاء کردند اما عمل نکردند.

هاشمی‌نژاد اضافه کرد: برخی حاضر نیستند این بی‌اعتمادی به آمریکا را بپذیرند، وقتی به طرف مقابل اعتماد نیست در مذاکرات باید الزاماتی قرار داد و احتیاط کرد و به گفته طرف مقابل نباید اعتماد کرد.

وی بیان کرد: مسئولان و دولتمردان مراقب باشند و بدون تردید رهبری عزیز، ژرف‌نگر هستند و ظریف و دقیق محاسبه می‌کنند و نگاه‌های ایشان جلوتر را می‌بیند و دوراندیش هستند.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه در آستانه ماه محرم هستیم گفت: محرم ماه حزن و اندوه اهل بیت(ع) است و این ایام را پیشاپیش تسلیت عرض می‌کنم.

هاشمی‌نژاد با تاکید بر لزوم کیفیت بخشیدن به مراسمات عزاداری ابراز داشت: برادران و خواهران از مجالس عزاداری محرم بهره معنوی را ببرند و باید کیفیت مجالس بالاتر برود.

وی با بیان اینکه عاشورا محور وحدت و دوستی و برادری است، افزود: به همه عزیزان سفارش می‌کنم باید کاری کنیم وحدت خود را در ایام محرم و عاشورا حفظ کنیم.

امام جمعه عسلویه افزود: شهرستان ما حساس است و به وحدت بیشتر نیاز دارد و نکته دیگری که در جلسه شورای فرهنگ عمومی هم متذکر شدم این که در هیات‌ها و حسینیه‌های برگزاری مراسم، ساعات عزاداری در شب طوری باشد که ایجاد مزاحمت و اذیت و آزاری برای مردم نداشته باشد.

هاشمی‌نژاد با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: این زحمت کشان در سرما و گرما برای امنیت ما تلاش می‌کنند و باید از این عزیزان تجلیل شود.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند مجموعه نیروی انتظامی مدافع ارزش‌های اسلامی و انقلابی است، نیروی انتظامی باید قدر این عنایت رهبر انقلاب را بداند و مردم نیز قدردان نیروی انتظامی باشند، اینها فرزندان شما هستند مردم باید در کنار فرزندان خود برای امنیت کشور و شهرستان خود تلاش کنند.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر مشارکت در سرشماری اظهار کرد: توصیه می‌کنم در سرشماری نفوس و مسکن شرکت کنید، طبق گزارشی که به بنده دادند استان ما در کشور دوم شده و شهرستان عسلویه نیز در استان اول هستند و در سرشماری شرکت کردند.

وی به جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و افزود: جشن عاطفه‌ها امر مهمی است و در این شهرستان ۳۵۰ دانش‌آموز و ۸۰ دانشجو از خانواده‌های بی بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد هستند، باید در جشن عاطفه‌ها مشارکت کرده و به این عزیزان کمک کنیم.

هاشمی‌نژاد به حذف درس رهبران کوچک از کتاب ششم دبستان اشاره کرد و با بیان اینکه این کار حرکتی ناپسند بود، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل‌های بعد منتقل شود، این کار فقط باعث خوشحالی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی بیان کرد: آقای وزیر و رئیس جمهور محترم، باید به چنین مسئله‌ای رسیدگی کنند و باید ایثار و شهادت ترویج شود، شهید فهمیده در اوج ایمان و اعتقاد آن حرکت را انجام داد.

به گزارش فارس؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی سرهنگ صالحی فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه نیز سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز بود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ