- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

هر کجای دنیا نفت باشد حضور ایرانی‌ها لازم است

“عسلویه نیوز” عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایرانی‌ها باید هر جای دنیا نفت و گاز باشد برای انجام بهره‌برداری و استخراج حضور داشته باشند. [1]

به گزارش”عسلویه نیوز” علی آقامحمدی بعد از ظهر امروز در نشست مشترک با مدیران، مسئولین و کارشناسان مجتمع پارس جنوبی با اشاره به نامگذاری دهه چهارم انقلاب توسط مقام معظم رهبری به دهه پیشرفت و عدالت اظهار داشت: یکی از مباحثی که در حال حاضر توجه زیادی به آن می‌شود بحث اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی علیه کشورمان در طول ۸ سال افزود: جنگ ما یکی از طولانی‌ترین جنگ‌ها بود؛ ما برای کوچکترین چیزها وابسته بودیم، اما در حال حاضر صاحب تکنولوژی برتر نظامی در دنیا هستیم.

آقا محمدی در ادامه به پیشرفت‌های کشور در طول سی سال اخیر اشاره و خاطر نشان کرد: پیشرفت‌های چشمگیر دانشمندان کشور در زمینه انرژی اتمی، هوا و فضا و بهداشت و درمان نشان‌دهنده عزم و اراده والای جوانان و متخصصان کشورمان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما کار غیر ممکن نداریم گفت: در زمان جنگ شکست حصر آبادان غیر ممکن بود ولی امام خمینی (ره) خواست که شکسته شود و همینطور نیز اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه باید قدر یکدیگر را بدانیم و از نیروی انسانی به نحو احسن استفاده کنیم اظهار داشت: باید از کارهای کوچک شروع کنیم تا به کارهای بزرگ برسیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به استراتژیک بودن صنعت نفت گفت: ایرانی‌ها باید هر جای دنیا نفت و گاز باشد برای انجام بهره‌برداری و استخراج حضور داشته باشند.

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی نیز اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار نفت و گاز کشور است.

علی‌اکبر شعبان‌پور اضافه کرد: باید دست به دست هم دهیم و مسیر رشد و پیشرفت را طی کنیم.

در این نشست جمعی از مدیران سئوالاتی را مطرح کردند که دکتر آقا محمدی به سئوالات آنان در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی پاسخ داد.