- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پایان جشنواره ساماندهی اوقات فراغت فرزندان کارکنان صنعت نفت

مراسم اختتامیه جشنواره ساماندهی اوقات فراغت فرزندان کارکنان صنعت نفت در شهرک شهید تندگویان جم برگزار شد. [1]

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه بعد از ظهر امروز آیین اختتامیه جشنواره طرح ساماندهی اوقات فراغت فرزندان کارکنان صنعت نفت ساکن در شهرک‌های مسکونی جم برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در این مراسم اظهار داشت: اجرای طرح ساماندهی اوقات فراغت با هدف شکوفایی استعدادها، افزایش توانایی علمی و رشد معنوی فرزندان کارکنان تلاشگر صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس از سوی این سازمان برگزار شد.

مسعود نصوری با تقدیر از همکاری و تعامل اداره کل ورزش وزارت نفت و کارکنان حوزه عملیاتی پارس جنوبی ادامه داد: توجه و تاکید ما فراهم آوردن فضای مناسب و با نشاط برای فرزندان کارکنان صنعت نفت مستقر در منطقه است؛ امیدواریم در آینده نیز شاهد برگزاری و استمرار این گونه برنامه‌ها برای خانواده کارکنان صنعت نفت در منطقه ویژه پارس باشیم.

وی توجه و تاکید مهندس قاسمی، وزیر نفت و دکتر سلحشور معاون توسعه منابع انسانی وزارت نفت را در راستای توجه به وضعیت رفاهی خانواده کارکنان قابل تحسین خواند.

این مسئول با اشاره به جزئیات برگزاری این جشنواره گفت: طرح ساماندهی اوقات فراغت فرزندان کارکنان صنعت نفت با عنوان “نخستین اردوی فرهنگی _ ورزشی فرزندان کارکنان صنعت نفت” در شهرک شهید تندگویان جم برگزار شد و ۳۶۰ نفر از فرزندان کارکنان صنعت نفت شاغل در شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس شرکت داشتند.

نصوری بیان کرد: در این طرح برگزاری کلاس‌های فرهنگی، آموزش زبان انگلیسی، نقاشی، قرآن کریم و همچنین کلاس‌های ورزشی مانند ایروبیک، والیبال، شنا، بدمینتون، بسکتبال، تنیس روی میز، ژیمناستیک و سفر به شهر شیراز، برای دانش‌آموزان دختر و پسر در مقاطع تحصیلی مختلف برنامه‌ریزی و انجام شد.

بر اساس این گزارش، نخستین اردوی فرهنگی _ ورزشی فرزندان کارکنان صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس در ۲۷ تیر ماه سال جاری آغاز شد.