سلامت مردم عسلویه در خطر است
تاريخ ارسال خبر : 3 اکتبر 2015 | ساعت 8:45 | کد خبر: 34039 | sv128 | چاپ این مطلب

امام جمعه عسلویه گفت: با وجود شرکت‎ها و تاسیسات پارس جنوبی آلایندگی‎ها افزایش یافته که سلامت مردم عسلویه به خطر انداخته است.نماز جمعه

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‎الاسلام شیخ مصطفی بدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: واقعه غدیر  متعلق به تمامی مسلمانان است چراکه این عید بقای اسلام را تضمین کرد.

وی با اشاره به اینکه غدیر نبوت را تکمیل کرد افزود: غدیر بزرگترین و مهم‎ترین اعیاد مسلمانان است و هیچ عیدی به عظمت و بزرگی غدیر وجود ندارد.

خطیب نماز جمعه عسلویه روز عید غدیر خم را روز کمال دانست و گفت: هر کس می‎خواهد به کمال برسد باید در پرتو ولایت علی (ع) به کمال برسد.

امام جمعه موقت عسلویه با اشاره به هفته نیروی انتظامی امنیت را یکی از مقولات مهم و از نیازهای اصلی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: همانگونه که حوزه اقتصاد و فرهنگ و معیشت ملت دارای اهمیت است امنیت نیز در جامعه مهم و زیرساخت تمام عرصه‎ها است.

بدری با بیان اینکه استقرار امنیت در جامعه از وظایف اصلی نیروی انتظامی است تاکید کرد: این نیرو با ایثار و فداکاری در برقراری امنیت جامعه تلاش می‎کند.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار در عسلویه حاکم است گفت: تلاش‎های خوبی در برقراری امنیت در عسلویه انجام شده که جای قدردانی و سپاس از این نیرو دارد.

خطیب نماز جمعه عسلویه با انتقاد و گلایه از وضعیت نامطلوب آلایندگی در عسلویه اضافه کرد: با توجه به افزایش آلایندگی در عسلویه سلامتی مردم به شدت به خطر افتاده است.

بدری بیان کرد: مسئولان به فکر کاهش آلایندگی در عسلویه باشند تا از گسترش بیماری‎ها دراین حوزه پیشگیری شود.

این مسئول تاکید کرد: شرائط سختی در عسلویه برای زندگی حاکم است کدام یک از مسئولان حاضرند دراین شرائط در عسلویه زندگی کنند.

امام جمعه موقت عسلویه همچنین بر توجه به تجهیزات خنک کننده مدارس عسلویه تاکید کرد و گفت: مساجد و حسینیه‎های عسلویه وضعت نامطلوبی در تجهیزات سرمایشی و گرمایشی دارند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ