رابطه با آمریکا هیچ مشکلی از کشور را حل نمی‌کند
تاريخ ارسال خبر : 4 اکتبر 2014 | ساعت 9:02 | کد خبر: 32141 | sv118 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: رابطه با آمریکا هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌هایامام جمعه عسلویه نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان الهی است و عمل به دستورات اسلام و قرآن رمز سعادت دنیا و آخرت است.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) به بیان گوشه‌هایی از زندگی آن امام همام پرداخت و افزود: دوران امامت ایشان بیشتر مصادف با حکومت خلیفه جور هشام‌ابن عبدالملک بود، هشام بر آن حضرت سخت گرفت او را به شام فراخواند و ایشان را به زندان انداخت.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: امام محمد باقر(ع) در زندان هم حرکت الهی خود را انجام می‌داد و هشام مجبور شد امام(ع) را از زندان آزاد کند و تحت نظر بگیرد و در آخر کار مسموم کرد و به شهادت رساند.

هاشمی‌نژاد در خطبه دوم نیز با اشاره به دوران غیبت امام زمان(عج) تصریح کرد: در دوره آخرالزمان راه‌های کار نیک بسته می‌شود و کار نیک طرفداران زیادی ندارد و برعکس راه بد و‌ مسیرهای غیرالهی طرفداران زیادی دارد.

وی اضافه کرد: مردم در روز روشن با چراغ روشن گناه می‌کنند و گناه را نشر می‌دهند و ما وظیفه داریم که امام زمان (عج) را یاری کنیم و با نهی از منکر و امر به معروف به وظیفه خود عمل کنیم.

امام جمعه عسلویه به هشتم ذی‌الحجه سالروز حرکت آسمانی امام حسین(ع) از مکه به عراق اشاره کرد و گفت: میلیون‌ها دل به عشق امام حسین(ع) می‌تپد و کم کم بوی ماه عزای حسین (ع) به مشام می‌رسد و باید سعی کنیم حسینی باشیم.

هاشمی‌نژاد به روز عرفه اشاره کرد و اظهار داشت: عرفه روز دعا و نیایش و معرفت و خداشناسی و خودشناسی است و روز تقرب به خداست.

وی بیان کرد: فردا عصر در ساعت ۱۵ در مراسم دعای عرفه که در همین مصلی برگزار می‌شود امیدواریم همه شرکت کنند.

امام جمعه عسلویه با تبریک عید قربان نیز یادآور شد: توصیه می‌کنم در نماز روز عید قربان که روز یکشنبه ساعت هفت صبح در مصلی برگزار می‌شود شرکت کنید و این عید را با شکوه برگزار کنید.

هاشمی‌نژاد با تبریک روز نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی سهم به سزایی در تامین امنیت در جامعه دارد.

وی با اشاره به بحث‌های مربوط به ایجاد رابطه با آمریکا اظهار داشت: این روزها متاسفانه بعضی‌ها می‌گویند رابطه با آمریکا بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد که این افکار غلط را باید از فکرتان خارج کنید، چرا که توبه گرگ مرگ است و آمریکا هرگز دوست ما نمی‌شود.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه در این مذاکرات ما نتیجه دلخواه را به‌دست نیاورده‌ایم گفت: در همین ائتلاف ننگین بر ضد داعش ملاحظه کنید دارند به بهانه سرکوب داعش زیر ساخت‌های سوریه را از بین می‌برند و مردم بی‌دفاع را بمباران می‌کنند و کمترین آسیب به داعش می‌رسد.

وی با توصیه به مسئولان برای خدمت به مردم خاطرنشان کرد: فرصت خدمت به مردم و نظام و ملت شریف را از دست ندهیم چند صباحی فرصت خدمت دست ماست و باید بدانیم که بالاترین عبادت خدمت به خلق‌الله است.

امام جمعه عسلویه افزود: من و شما به پشتوانه این مردم پشت این میزها نشسته‌ایم و نباید منافع مردم فدای حزب‌گرایی و باند بازی و گروه‌گرایی شود.

هاشمی‌نژاد گفت: متاسفانه این شهرستان دو جایگاه سوخت سی ان جی دارد یکی از آنها مدت‌هاست خراب است و مردم مجبورند در این هوای گرم مدت‌ها در صف طولانی باشند که از مسئولین می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کنند.


نظرات کاربران 

۴ پاسخ به "رابطه با آمریکا هیچ مشکلی از کشور را حل نمی‌کند"

  1. رضا کابینت گفت:

    اصل تقیه حکم می کند با تمام کشور ها رابطه داشته باشیم… و …

  2. مهاجر دیر گفت:

    ببخشید آقا رضا؛ میشه لطفا اصل تقیه رو در دین اسلام به درستی تعریف کنین؟ چون اصل تقیه در اسلام؛ به هیچ وجه این معنایی که شما فرمودین نیست….

  3. بچه منطقه عسلويه گفت:

    عامو دلتون خوشه ها ما فاز ۱۵ و ۱۶ باهامون اعلان جنگ کرده شبا شعله هاشو تا ۱۰۰ یا ۲۰۰متر همینجور الکی میبره بالا .هیچ استفاده ای هم نمیبره فقط هدفشون تهدید سلامتی مردم منطقه است مسئولین هم که انگار نه انگار .
    حالا شما هی بشینین بگین مرگ بر آمریکا.

  4. قاسمي جم گفت:

    اتفاقا تمام مشکلات این کشور و ریشه فقر و بدبختی این مردم به دلیل عدم رابطه با امریکا هست سید بزرگوار. چرا ما با کشوری مثل عراق که هشت سال جنگیدیم و اینهمه کشته و مجروح دادیم حالا دوست و رفیق شدیم ولی با کشوری مثل امریکا باید تا اخر عمرمون قهر باشیم و خصومت داشته باشیم ؟

ارسال یک پاسخ