- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کاهش سرقت‌های خودرویی در شهرستان دشتستان

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: میزان سرقت‌های خودرویی در شهرستان دشتستان در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

خبرگزاری فارس: کاهش سرقت‌های خودرویی در شهرستان دشتستان

به گزارش”عسویه نیوز” داوود محمودزاده شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان دشتستان با مسئولان انتظامی با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی با همه وجود در راستای تامین امنیت و آسایش مردم اهتمام می‌ورزد و در این مسیر از همه ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

وی افزود: همکاری مردم با نیروی انتظامی بسیار خوب و قابل قبول است و امیدوار هستیم این همکاری تداوم داشته باشد.

فرمانده انتظامی دشتستان از کاهش سرقت‌های خودرویی در شهرستان دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود خودروهای گران قیمتی که وجود دارد سرقت اتومبیل نداریم اما به خاطر افزایش موتورسیکلت که نسبت به استان‌ها و شهرستان‌های دیگر در دشتستان بیشتر است سرقت‌هایی هم صورت می‌گیرد که ما همین را هم نسبت به گذشته کاهش داده و باز هم کمتر خواهیم کرد.

محمودزاده در ارتباط با قتل‌ها نیز گفت: ما قتل امنیتی نداشته‌ایم و تعدادی قتل هم که صورت گرفته بر اثر اختلافات خانوادگی بوده است.

وی افزود: وجود امنیت در جامعه با همکاری مردم میسر می‌شود که الحمدالله مردم و مسئولین ما همه در صحنه حضور دارند.

محمودزاده اضافه کرد: در یکسال اخیر ۴۴۳ تصادف با ۳۹۲ نفر مجروح در شهرستان داشته‌ایم که این برای شهرستان زیاد است.

وی بیان کرد: با تلاش دسته‌جمعی در دشتستان شاهد بهبود وضعیت امنیتی هستیم و میزان جرایم کاهش چشمگیری داشته‌ است.

محمودزاده اظهار داشت: نیروی انتظامی با همکاری مردم و مسئولان برای افزایش امنیت در شهرستان تلاش می‌کند و روز به روز این روند بهتر شده است.