همدلی دولت و ملت تضمین کننده امنیت بزرگترین قطب اقتصادی کشور است
تاريخ ارسال خبر : 5 اکتبر 2015 | ساعت 7:29 | کد خبر: 34053 | sv164 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه گفت: همدلی دولت و ملت تضمین کننده امنیت در بزرگترین قطب اقتصادی کشور است.نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” در آیین بزرگداشت هفته نیروی انتظامی که صبح شنبه با حضورنیروهای نظامی و انتظامی ، و مسئولین شهرستانی برگزارشد، عبدالله نادری ضمن گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره جان باختگان منا و تبریک عید غدیر تاکید کرد: امنیت و آرامشی که در سطح استان و شهرستان وجود دارد نتیجه همدلی و هم زبانی دولت و ملت در تمامی زمینه ها می باشد، که باید در حراست و نگه داری آن کوشید.

نادری به نسبی بودن امنیت در تمامی سطوح اشاره کرد وگفت: جرایم خشن و سازمان یافته کاهش بسیار زیادی داشته است ، که حاصل ارتباط معنا دار مردم و مشارکت خوب آنان در تمام حوزهای  امنیتی استان و شهرستان است.

فرماندارشهرستان با بیان اینکه سرمایه گذاری در شهرستان از امنیت خوبی برخوردار است اظهار داشت: تلاش و همدلی مردم با مسئولان باعث شده است تا فرصت های سرمایه گذاری بیشماری در حوزهای نفت ، گاز و پتروشیمی ایجاد شود، و عسلویه به بزرگترین کارگاه اقتصادی کشور تبدیل شود.

رئیس شورای تامین شهرستان به آرامش یک نقطه در تضمین امنیت عمومی یک کشور اشاره و تصریح کرد: باورها و عقاید مشترک در بین انسان ها ایجاد کننده این مسیرپر مخاطره است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به این که عسلویه یکی از امن ترین نقاط استان  است گفت: تلاش مجموعه نظامی و انتظامی شهرستان در تمامی زمینه ها قابل تقدیر است، و همه این تلاشها مرهون همراهی و همدلی با  مردم در تمامی زمینه هاست.

وی در پایان گفت: تمام تلاش مسئولان باید به سمتی برود که با فراهم کردن محیطی امن برای  مردم، زمینه های فعالیت و امیدواری به آینده بیش از پیش در آنها ایجاد شود.اتهای پیام/ع.ک

جهت دیدن تصاویر کلیک نمائید.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ