- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

قاسمپور: تابع تصمیم باشگاه هستم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: مدیریت باشگاه دو راه دارد یا من را برکنار کند یا اینکه حاشیه‌ها را کنترل و مدیریت کند.


ابراهیم قاسمپور در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد وضعیت باشگاه مس کرمان گفت: تمرینات تیم را از شنبه در کرمان آغاز می‌کنیم و فردا ( شنبه) هم جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه در مورد برگزاری اردو و برنامه‌های تمرینی داریم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه مس کرمان و مخالفت با برنامه اردویی این تیم در کرج گفت: آواز دهل شنیدن از دور خوش است. ما هر جا می‌رویم خشک می‌شود. لب دریا هم برویم خشک خواهد شد. امیدوارم مسایل مالی زودتر حل شود.

سرمربی مس کرمان در مورد اعتراض خبرنگاران کرمانی به او گفت: خبرنگاران کرمانی به من می‌گویند تو مربی خوب و با دانش هستی ولی یک مشکل داری اینکه نمی‌توانی با ما ارتباط برقرار کنی و من نمی‌دانم منظورشان از این مسئله چیست. وضعیت تیم مس بد نیست و یک بازی هم کمتر داریم و در صورت پیروزی می‌توانیم به رده‌های بالاتر برسیم. ما تیم خوبی داریم.

قاسمپور در مورد شایعه حضور محمد مایلی‌کهن در تیم مس به عنوان سرمربی گفت: شایعه همیشه هست و مدیریت هر وقت صلاح بداند می‌تواند در کادر فنی تغییرات ایجاد کند و انتقادی هم نمی‌توان انجام داد اما من می‌گویم اگر شرایط درست نشود وضعیت تیم مس بدتر از این هم خواهد شد.

وی ادامه داد: مدیریت باشگاه دو راه دارد، یا ابراهیم قاسمپور را برکنار کند و یا حاشیه‌ها را کنترل و مدیریت کند. این مسایل حاشیه‌ای اعصاب و تمرکز بازیکنان را هم برهم زده است. من را می‌توانند برکنار کنند اما بازیکنان تیم را که نمی‌توانند عوض کنند. یکی دو روز قبل از هر مسابقه برای ما حاشیه‌ ایجاد می‌کنند باید این مسایل کنترل شود. با این حال باشگاه هر تصمیمی بگیرد من تابع هستم.