اعلام زمان آغاز ثبت نام عمره دانشجویی
تاريخ ارسال خبر : 6 اکتبر 2013 | ساعت 10:51 | کد خبر: 28774 | sv56 | چاپ این مطلب

حجت الاسلام جعفری بیان کرد: از آغاز امسال ۳۶۰ دانشجوی استان به مکه مکرمه و مدینه منوره و همچنین عتبات عالیات اعزام شدند.
تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد فقیهی در حاشیه همایش دانشجویان عمره گذار خراسان جنوبی به خبرنگاران اظهار کرد: در دو ماهه نخست امسال، ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانشجو به خانه خدا و ۵ هزار و ۶۰۰ دانشجو نیز به عتبات عالیات اعزام شده اند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره نیز دراین مراسم ، اعزام دانشجویان به سرزمین وحی را از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: این‌گونه سفرهای معنوی ، انسان را از دغدغه های مادی دور می کند و آرامش معنوی را به ارمغان می آورد.

حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی با بیان این که تداوم روحیه معنوی، نتیجه اصلی حج است بیان کرد: زائران باید پس از بازگشت از این سفرمعنوی به خدا نزدیکتر و اعتقادات مذهبی آنها عمیق تر از گذشته شود.

وی با بیان این که تداوم روحیه معنوی، نتیجه اصلی حج است گفت: زائران باید پس از بازگشت از این سفر معنوی به خدا نزدیکتر و اعتقادات مذهبی آنها عمیق تر ازگذشته شود.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی هم در این همایش افزایش سهمیه عمره دانشجویان،احیا سهمیه اساتید دانشگاه،کاهش هزینه‌های سفر دانشجویان به حج و عتبات عالیات و اعزام مستقیم دانشجویان خراسان جنوبی از مرکز استان را خواستار شد.

حجت الاسلام جعفری بیان کرد: از آغاز امسال ۳۶۰ دانشجوی استان به مکه مکرمه و مدینه منوره و همچنین عتبات عالیات اعزام شدند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ