- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اعزام حلقه‌های صالحین برتر سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه به مشهد مقدس

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه خاتم الأنبیاء شهرستان عسلویه خبر از اعزام حلقه‌های صالحین برتر سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه به مشهد مقدس داد.صالحین [1]

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” سرهنگ مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در حاشیه اعزام برترین حلقه‌های صالحین سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه به مشهد مقدس اظهار داشت: برترین حلقه‌های صالحین به همت مدیریت اردویی و تعلیم و تربیت بسیج سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه به مشهد مقدس اعزام شدند.

حسن زاده اظهار کرد: تا نیمه مهرماه بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای برادران و هم خواهران، برترین حلقه‌های صالحین شهرستان عسلویه در چهار گروه به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

وی افزود: در این اعزام‌ها بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای فعال حلقه‌های صالحین از چهار حوزه مقاومت سید الشهدا، شهدای پتروشیمی، امیرالمومنین و محمد رسول الله(ص) به این اردوی تفریحی سیاحتی اعزام شدند.

حسن زاده همچنین هدف از اعزام بسیجیان به مشهد مقدس را ارتقاء روحیه معنوی و تربیت اخلاق ولایتی و زیارت آقا علی بن موسی الرضا (ع) عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از اهداف این اردوها تقویت بصیرت و معنویت بسیجیان و ایجاد انگیزه بین سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های شجره طیبه صالحین و استفاده از برنامه‌های سیاحتی و زیارتی است.

فرمانده سپاه عسلویه تصریح کرد: در این سفر با هماهنگی‌های انجام شده قرار است که علاوه بر برنامه‌های جانبی نشست‌هایی در راستای ارتقاء سطح معرفتی آنان برگزار شود.

وی در پایان اشاره‌ای به نحوه انتخاب حلقه‌های برتر کرد و خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات منظم حلقه‌ها، حضور منظم اعضا در حلقه، اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط حلقه‌ها، همکاری حلقه‌ها با فرمانده پایگاه از موارد انتخاب حلقه‌ها برتر است.
🌐 با عسلویه نیوز بروز باشید.
https://t.me/assalouyehnews [2]