- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فرا گیری آموزش های لازم توسط نیروهای جدید حق التدریسی

“عسلویه نیوز” عبدالله نادری رئیس شورای آموزش شهرستان بر فرا گیری آموزش های لازم توسط نیروهای جدید حق التدریسی تاکید کرد.شورای آموزش [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” به نقل از مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه، عبداله نادری فرماندار عسلویه در جلسه شورای آموزش شهرستان با تاکید بر فراگیری آموزش های لازم توسط نیروهای حق التدریسی گفت : نیروهای جدید حق التدریسی که امسال جذب آموزش و پرورش شده اند باید به صورت ویژه آموزش های لازم ببینند .

نادری با بیان اینکه ما باید قانون را به درستی اجرا کنیم، افزود : طرح روستا مرکزی که مصوبه دولت هست باید به درستی اجرا شود و این طرح باید در شهر شهرداری ها و روستا ها شورا، دهیاری ها و انجمن اولیاء مدارس انجام دهند .

رییس شورای آموزش و پرورش اظهار داشت : سرویس های مدارس باید از نظر فنی مورد تأیید باشند و رانندگان هم دارای کارت سلامت و مورد تأیید کارگروه ماده ۱۸ باشند زیرا امنیت دانش آموزان مهم تر از هر چیز دیگر است .

نادری افزود : با پیگیری هایی که با سازمان منطقه ویژه و شورای راهبردی پتروشیمی ها داشتیم قول مساعدت داده اند که هزینه هایی بابت ایاب و ذهاب دانش آموزان در اختیارآموزش و پرورش قرار دهند .

نادری به وظایف والدین ، معلمان و مربیان در برابر دانش آموزان اشاره و اظهار کرد : باید به علم و علم آموزی توجه داشت و زمینه تحصیل بهتر دانش آموزان را فراهم کرد.

🌐 با عسلویه نیوز همراه باشید
https://t.me/assalouyehnews [2]